Dragonboat Festival

The Cigarman

Moderator
Medewerker
06473-1.png
Meer info over de Dragonboat Festival:
Importeur
: Lesli Vuurwerk
Collectie: Riakeo
Artikelnummer: 06473
Advies verkoopprijs: € -
Online Prijs: € -
Netto kruitgewicht: 2698 gr.
Aantal schoten: 136 shots
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 60 sec.
Bruto gewicht: - kg
Karton eenheid: 1/2
CE: RK-64-2611S: 2806−F2−012138 RK-72-2612S: 2806−F2−012139
Effect beschrijving: Segel auf einem Fluss aus Feuer und Farbe! Rote, blaue, gelbe und violette Schweife krönen den Himmel mit goldenen Chrysanthemen, Stroboskopen und tanzenden Dahlien. 60 Sekunden Spektakel, das jede Luftfahrt zu einem farbenfrohen Festival macht!

Ik vind deze echt waanzinnig.
Voor het eerst zie ik go getters vanuit de bombete komen en dan ook nog eens dikke farfalle's in combinatie met de peony's..
De finale gaat een OEH AAAAHHH teweegbrengen.

Bijzondere subsectie van het forum; Raikeo 😆

Het probleem is dat dit nog niet bij een importeur staat en alleen is ge-upload naar het Riakeo kanaal op youtube.
En omdat Lesli tot op heden de enige importeur in Nederland van Riakeo was hebben we de cakes even bij hun in de categorie geplaatst.
Zodra we weten waar deze boxen heen gaan zullen we de topics verhuizen.

• Like
Reactions: Z@P
Het probleem is dat dit nog niet bij een importeur staat en alleen is ge-upload naar het Riakeo kanaal op youtube.
En omdat Lesli tot op heden de enige importeur in Nederland van Riakeo was hebben we de cakes even bij hun in de categorie geplaatst.
Zodra we weten waar deze boxen heen gaan zullen we de topics verhuizen.
Ik denk dat t gaat om de tikfout...

Wel wel een zeer vernieuwende consubak. Pff

Ja, ging me enkel om de lollige tikfout :) indeling is ingewikkelder dingetje idd, DE en dan importeur Klasek voor alles dit jaar, valt te vrezen :(

Back
Bovenaan