Demo Putten

Moontan

Moderator
Medewerker
DEMO Putten

Waar: Putten
Wanneer: 21 December
Winkel: Jecor vakbouwmarkt
Wat: Consumenten vuurwerkdemonstratie
Lokatie: Roosendaalseweg 111 Voetbalvereniging SDC, Putten
Hoe laat: Circa 19.30u
Collectie: Wolff

Moontan

Moderator
Medewerker
Jecor vakbouwmarkt organiseert vuurwerkshow!

Jecor vakbouwmarkt organiseert op 21 december a.s. een vuruwerkshow. Deze wordt gehouden op het S.D.C. terrein aan de Rooseldaalseweg 111 te Putten. U wordt van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn. Er wordt een lijst uitgedeeld van het vuurwerk dat u te zien krijgt. Hier kunt u aantekeningen op maken of bijhouden welke u mooi of héél mooi vindt. Er is ook een speciale showaanbieding voor deze avond. Na afloop van de show kunt u deze bij ons (in de kantine) bestellen. Aanvang 19.30 uur.

Trek warme kleding aan en neem plaats op de tribune. U bent van harte welkom. De toegang is gratis!

Voor vragen kunt u altijd bellen. Tel. 0341-352354

Jecor vakbouwmarkt Stationsstraat 30A te Putten

http://www.deputtenaer.nl/lokaal/pjecor_vakbouwmarkt_organiseert_vuurwerkshownbspp_31792876.html

Gertjanberg

Registered User
Leuke demo gezien met leuke potjes uit de Universe collectie van Wolff, producten die mij opvielen waren de Screamer, Fox Fear (volgens mij omlabeling van Stars over Paris) en de Avalanche, omlabeling van Alcatraz. Ook Beyonder werd hier geschoten, welk ik erg tegen vond vallen.
Verder vielen mij de 25 gram cakes van full loaded op, met name de Moving stars.

De finale mocht er ook wezen!

D

Deleted member 17038

Guest
Ja sorry... Ik bedacht me dat pas tijdens het eten. Maar laat het hier weten zodat jullie toch geen filmpje van mij hoeven te verwachten. En eerlijk is eerlijk, iets leuks samen doen met mijn ouders gaat voor een vuurwerkdemo.

Bovenaan