Demo Franeker

Moontan

Moderator
Medewerker
Waar: Franeker
Wie: Onbekend
Adres: Oostelijke Industrieweg 19
Datum: 1 december 2012
Tijd: 19.00-20.00 uur
Winkel: Vuurwerkgigant Franeker

15 jarig bestaan van de winkel

stefantvs

Administrator
Medewerker
Re: Demo Franeker 01-12-2012

ik ben zelf ook afhankelijk van anderen qua meerijden, maar mocht ik vervoer hebben en er is en plekkie over dan hoor je het zeker !! Gezellig !!

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik zit nog te twijfelen ga zoiezo niet allen. Hebben jullie al vervoer ik heb eigen auto en kom uit Nieuwegein, laat even weten of jullie nog willen.

ThunderBall

Registered User
Edit;

Helaas hebben we wegens de aanhoudende regen besloten er van af te zien om naar Franeker te gaan!:crying:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Spectaculaire vuurwerkshow met mega finale

Franeker - Zaterdagavond om klokslag half acht vond er een spectaculaire vuurwerkshow plaats bij de vuurwerkgigant in Franeker. Onder grote belangstelling en dat ondanks het slechte weer, werd een groot deel van de collectie, van de Vuurwerkgigant in de lucht getoond, DJ Quickfinger presenteerde de show. Met af en toe bui, kwamen toch de allermooiste creaties voorbij. En met een spectaculaire finale van bijna 15 minuten werd de show afgesloten en konden de bezoekers nog even bijkomen en nagenieten van de show in de verwarmde vuurwerkwinkel. Onder het genot van een bak koffie, gratis WiFi en de kachel werden de eerste bestellingen in de winkel alweer genoteerd. De Vuurwerkgigant is het 15 jarig jublieum knallend begonnen!

www.vuurwerkgigantfraneker.nl

foto,s :
http://www.franekeractueel.nl/nieuws/?p=18793

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De vuurwerkgigant een vuurwerk winkel van grote klasse.
goeie service, vriendelijk personeel en mooi vuurwerk.
ik vind het 1 van de mooiste vuurwerk winkels.
ontzettend groot en ruim.
als je daar binnen loopt, voel je er gelijk thuis.
en uiteraard staat de koffie altijd klaar.

ik heb de demo+finale gefilmt vanuit de vrachtwagen.
en deze is momenteel in de maak.
dus nog even geduld.

PyroGuy

Registered User
Prachtige finaleshow, heel mooi opgebouwd. Ook de producten die op de demo geschoten werden waren erg goed, waar vooral vwVisie er uit sprong! :smiling:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Fantastische demo met 3 soorten grote cake-boxen + geweldige finale vanwege het 15-jarig bestaan van de Vuurwerkgigant Franeker!
Taeke had extra grootsch uitgepakt vanwege dit jubileum, en dat was te zien!
Big Smile Rob heeft een mooie show geschreven die wij mochten helpen bouwen.

Het was een goed weerzien in deze mooi ingerichte en grote winkel in Franeker waar je uit een zeer breed assortiment kan kiezen voor scherpe prijzen.
Men is er erg gastvrij, en iedereen voelt zich daar op z'n gemak. Kom er eens een bakje koffie drinken en bekijk het assortiment, en je zult merken wat ik bedoel.
Kom hier graag terug!

TonyMalony

Registered User
Ik ben benieuwd naar de andere films, volgens mij zijn er geweldige producten voorbij gekomen. Zag ik the impossible voorbijkomen?

Bovenaan