Demo Dongen

hutter

Registered User

met alle producten die geschoten zijn.

op 6.40 threesome
7.25 the miracle
8.58 triple trouble
9.50 road riot
11.40 cruel traction

13.45 show

Heb gisteren alleen maar top spul voorbij zien komen.
De combi cakes zijn zeer goed, mooie felle kleuren en een goede burst.

Wat de show betreft tja wat kan ik er nog meer over vertellen de beelden spreken eigenlijk voor zich. Grote klasse weer team DFP.

martino

Registered User
Ik hoorde iemand naast mij gisteren zeer enthousiast roepen dat dit " the last stand" van wolff was.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
pm van Martino gekregen. Is the last stand van wolff. Thnx martino

bridge

Bronzen Member
Inderdaad the Last Stand. Geweldige bak. !!!! Kan em iedereen aanraden.

Hele leuke demo gisteren. Enthousiast gepresenteerd en een zeer professionele finale. Tijdens de finale kon je ook goed zien dat de Fuego en ik denk nog wat andere singles van DF zelf, maar ook The Moment, toch echt "het verschil" maken.

Final fate viel mij wat tegen. White Thunder vond ik hardere tikken geven. Hitman en Joyride vond ik erg goed presteren.

Knalgoed

Registered User

Hele leuke demo gisteren. Enthousiast gepresenteerd en een zeer professionele finale. Tijdens de finale kon je ook goed zien dat de Fuego en ik denk nog wat andere singles van DF zelf, maar ook The Moment, toch echt "het verschil" maken.

Final fate viel mij wat tegen. White Thunder vond ik hardere tikken geven. Hitman en Joyride vond ik erg goed presteren.

Bedankt voor het complimentje van presenteren bridge! Het was maar goed dat ik tijdens de finale geen microfoon onder mijn neus had, want toen stond ik letterlijk te springen en te juichen!!
Het was pas mijn tweede keer als speaker en beleef er zelf ook veel lol aan! De singles in het toetje van de finale waren inderdaad van DFP zelf. Waren erg mooie single shots.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest

Ik ben wel benieuwd waar jij hem koopt. Ik heb even snel de 20 vuurwerklandjes in mijn omgeving geopend maar geen van allen verkopen ze die lijn...

bridge

Bronzen Member
Ik ben wel benieuwd waar jij hem koopt. Ik heb even snel de 20 vuurwerklandjes in mijn omgeving geopend maar geen van allen verkopen ze die lijn...

In Tiel hebben ze hem dacht ik. Zelf heb ik een karton laten komen elders, maar die heeft t niet in het assortiment.

Uutgrunn

Registered User
De Last stand idd geweldig. Ik had hem vorige jaarwisseling en die gele strobe effect is echt zeer mooi. De ohhhh en aahhh waren niet van de lucht toen deze de lucht in ging. Jammer dat deze nog sporadisch beschikbaar is.

Knalgoed

Registered User
Alle freaks,

Bedankt voor het komen en het maken van de beelden! Ik hoop dat jullie een goede demo hebben gehad. Ik heb op het schietveld enorm genoten en inderdaad heel veel toppers gezien. Wolff heeft een echte comeback gemaakt dit jaar met het vuurwerk van de toekomst!

DFP bedankt voor de geweldige finale + toegift. Helaas moest het systeem even gereset worden, maar het was het wachten zeker waard! Als iemand wil weten wat er in de finale of toegift geschoten is, vraag het maar!

De demo zelf betrof alleen productie! What you see is what you get. Binnenkort wat foto's van het schietveld.

Knalgoed

Registered User
Zoals beloofd een aantal foto's van het schietveld:

attachment.php

Een bakje koffie voor Poziloc
attachment.php

7 posten
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Final Fate
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

En de prachtige single shots!!
attachment.php

hutter

Registered User
Zat even op de site te kijken en daar stond het volgende,

http://www.avri-tuincentrum.nl/activiteiten

Vuurwerk demonstratie

Vuurwerk demonstratie

De jaarlijkse vuurwerkdemo staat voor 2015 gepland op vrijdagavond 18 december. Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk.

Lees meer...

Datum:
18 december 2015

Laatst bewerkt:
Bovenaan