DEMO Den Haag

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 19 december 2011
Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Tijd: 20.00 uur
Winkel: Happy Copy
Collectie: Marijn-Wolff-Weco
Kaliber: consumenten

Moontan

Moderator
Medewerker
Wie: Happy Copy en Lekkerknallen.nl
Wat: Vuurwerkshow 2011
Wanneer: Maandag 19 december 2011 om 20.00 uur
Waar: Naast de Haagse Hogeschool en achter Station Hollands Spoor
te Den Haag (klik hier)
Entree: Geheel GRATIS!

Kent u de situatie dat u in een vuurwerkwinkel staat en eigenlijk niet weet wat u wilt kopen. Bij de meeste zaken komen de verkopers niet verder dan: het gaat de lucht in en het knalt! Wij hebben door Marijn Vuurwerk gecertificeerde verkopers in dienst. Die u alles kunnen vertellen over vuurwerk van het productieproces tot aan alle uitwerkingen.

Op maandag 19 december 2011 om 20.00 uur is alles wat we verkopen te zien op onze spectaculaire VUURWERKSHOW. Naast de Haagse Hogeschool te Den Haag. Met een spetterende finale!

Organisator Dick Vrolijk van Happy Copy / lekkerknallen.nl VUURWERK wil met de show aantonen dat illegaal vuurwerk overbodig is geworden. "Vuurwerkpotten en cakes met maar liefst 500 grams kruit zijn nu volop legaal te koop tegen scherpe prijzen. Ongelooflijk mooi, op soms wel 30 tot 40 meter hoogte en met keiharde knallen!" Het zwaardere vuurwerk is volkomen veilig, maar vraagt wel extra aandacht bij het afsteken. Eenvoudige maatregelen kunnen verwondingen voorkomen, aldus Dick Vrolijk van Happy Copy.

De organisatie hoopt veel publiek te trekken voor de 'legale' vuurwerkshow. Zo kan straks het nieuwe jaar beginnen met een knallend en veelkleurig luchtruim zonder loeiende sirenes. Op bent u van harte welkom. Gezien de locatie, de show en het tijdstip is dit evenement zeer geschikt voor het hele gezin, dus ook voor de allerkleinsten is het een mooi schouwspel.

Ook dit jaar is uw persoonlijke schietlijst tevens een lotnummer (trekking direct na de show) waarmee u kans maakt op GRATIS vuurwerk...

http://www.lekkerknallen.nl/html/vuurwerkshow_lekkerknallen_vuurwerk_denhaag.html

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Superlokatie voor een demo!
kwamen aan en hebben even een rondje gelopen. Geen bekenden gezien, dus snel naar de overkant, want daar stond zo lekker de wind op.. pff, achteraf een klein beetje spijt van. Geen schietlijst kunnen bemachtigen helaas.

Eerst nog op een redelijk beschutte plek, maar op last van de politie die verder schieten niet wou toestaan na een cakeje of wat (keiharde wind) zijn we verkast naar een winderig plekje.
Daar kwamen m'n vrouw en ik Evelien tegen die als vriendelijke edoch zeer dringende afzetting fungeerde. Hoezo, Evelien een dijk van een vrouw!

Breeschoten was niet heel best, zeker niet vergeleken met wat daarna kwam.
Marijn was echt top. Blauwtje, wakkere Dodo, Jaloers, Vette Marja, Tweelingen, Vetjes, Grof Geschut. Volgens mij heb ik al deze toppers voorbij zien komen. Kon de speaker niet horen vanaf de overkant.

Van Wolff werden een paar toppers geshowed volgens mij. Space Shooters, Hunter, Megaboost en Silver Salute zag ik o.a. voorbij komen. Toch komt het als geheel minder origineel over dan Marijn. Eerlijk is eerlijk. Maar ja, ook niet iedereen shopt bij Hefung natuurlijk.

Finale was rommelig. je moet er van houden zeg maar. Cakeje met de hand nastoken zou ik niet doen in ieder geval. Waarom niet afsluiten met getimede Vette Marja's b.v.
Wel veel mooie kleuren voorbij zien komen en oneindig veel spinners, whirl to burst, burst to whirls en Rising whirls voorbij zien komen. Marijn is i.d.d. Koning der spinners!

Leuk om Evelien gesproken te hebben. Met afstand de meest gedreven en eigenwijze persoon in vuurwerkland.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Vriendenlijkmode:
Jammer hardeworm dat we je niet ff gezien / gesproken hebben.

Mindervriendelijk :p
Dus door jou moesten de mensen aan de anderenkant 15 minuten wachten :p Bedankt he hahahhaaa

Vond het maar vreemd dat ze daar weg moesten, er was volgens mij iets anders aan de hand dan de windrichting ?
Want die stond juist niet jullie kant op...

Finale was gewoon top ! die winkel kunnen ze beter lekkerrammen.nl gaan noemen Toppie !

Gr stefan,

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Stefanie,
Jammer idd. Ik ben nog langs de mensen gelopen om ongeveer kwart voor 8 die beschutting hadden gezocht tegen de muur, maar ik kon geen bekenden ontwaren.
Van de politie/provincie mocht pas verder worden geschoten als de mensen aan de overkant weg waren. Op zich idd vreemd want de wind stond richting de horeca-kant van de plas.
Maar ja, zonder goedkeuring stopt den voorstelling gewoon, dus als schieter moet je wel. Het waaide ook best wel hard.

Vriendenlijkmode:
Jammer hardeworm dat we je niet ff gezien / gesproken hebben.

Mindervriendelijk :p
Dus door jou moesten de mensen aan de anderenkant 15 minuten wachten :p Bedankt he hahahhaaa

Vond het maar vreemd dat ze daar weg moesten, er was volgens mij iets anders aan de hand dan de windrichting ?
Want die stond juist niet jullie kant op...

Finale was gewoon top ! die winkel kunnen ze beter lekkerrammen.nl gaan noemen Toppie !

Gr stefan,

olaf81

Registered User
@stefantvs

Volgens mij heb ik je zien zitten tegen de muur met statief en al.

Leuk filmpje en ondanks het weer toch weer een gave show en finale.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Heey Olaf81 dat zou zomaar kunnen, ik stond idd lekker tegen die muur aan, zo om toch proberen een beetje droog te kunnen staan :-(

Gr stefan

Bovenaan