Superlokatie voor een demo!
kwamen aan en hebben even een rondje gelopen. Geen bekenden gezien, dus snel naar de overkant, want daar stond zo lekker de wind op.. pff, achteraf een klein beetje spijt van. Geen schietlijst kunnen bemachtigen helaas.
Eerst nog op een redelijk beschutte plek, maar op last van de politie die verder schieten niet wou toestaan na een cakeje of wat (keiharde wind) zijn we verkast naar een winderig plekje.
Daar kwamen m'n vrouw en ik Evelien tegen die als vriendelijke edoch zeer dringende afzetting fungeerde. Hoezo, Evelien een dijk van een vrouw!
Breeschoten was niet heel best, zeker niet vergeleken met wat daarna kwam.
Marijn was echt top. Blauwtje, wakkere Dodo, Jaloers, Vette Marja, Tweelingen, Vetjes, Grof Geschut. Volgens mij heb ik al deze toppers voorbij zien komen. Kon de speaker niet horen vanaf de overkant.
Van Wolff werden een paar toppers geshowed volgens mij. Space Shooters, Hunter, Megaboost en Silver Salute zag ik o.a. voorbij komen. Toch komt het als geheel minder origineel over dan Marijn. Eerlijk is eerlijk. Maar ja, ook niet iedereen shopt bij Hefung natuurlijk.
Finale was rommelig. je moet er van houden zeg maar. Cakeje met de hand nastoken zou ik niet doen in ieder geval. Waarom niet afsluiten met getimede Vette Marja's b.v.
Wel veel mooie kleuren voorbij zien komen en oneindig veel spinners, whirl to burst, burst to whirls en Rising whirls voorbij zien komen. Marijn is i.d.d. Koning der spinners!
Leuk om Evelien gesproken te hebben. Met afstand de meest gedreven en eigenwijze persoon in vuurwerkland.