Demo Almere

Jur asic

Registered User
Het ziet ernaar uit dat Witte tenten weer de Demo gaat schieten voor ROWY Almere. Zie onderstaande aanvraag.
Afgelopen jaar was deze Demo fantastisch, hopen dat we dit jaar weer zo'n lekkere show gaan krijgen.

Vuurwerbesluit 8 december 2012, Neonweg Almere
Kennisgeving
Gedeputeerde Staten van Flevoland maken volgens de bepalingen van Afdeling 3.6 van de Algemene wet bestuursrecht het volgende bekend:

Aanvraag
Op 6 januari 2012 heeft Witte Tentenverhuur te Eemnes een aanvraag ingediend voor een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, derde lid, onder a, van het Vuurwerkbesluit. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van consumentenvuurwerk op 8 december 2012 aan de Neonweg te Almere. Ontsteking zal plaatsvinden tussen 20:00 uur en 21:00 uur.

Beschikking
Gedeputeerde Staten van Flevoland hebben besloten de gevraagde vergunning onder het stellen van voorschriften te verlenen.

Ter inzage
De beschikking met de overige stukken ligt voor een ieder ter inzage vanaf donderdag 1 maart 2012 tot en met woensdag 12 april 2012 in het provinciehuis, Visarenddreef 1, Lelystad op werkdagen tijdens kantooruren. Tevens zal de beschikking voor een ieder toegankelijk zijn via de website .

Bezwaar
Tegen onze besluiten kunt u op grond van artikel 7:1 van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na datum van verzending ervan bij ons schriftelijk bezwaar maken. Uw bezwaarschrift dient ondertekend en voorzien te zijn van uw naam en adres, de datum, een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht, de gronden van het bezwaar.

Verzoek om voorlopige voorziening
Wanneer u van mening bent dat, in afwachting van de behandeling van uw bezwaarschrift, een voorlopige voorziening moet worden getroffen, kunt u een verzoek daartoe indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Uw verzoek om voorlopige voorziening wordt pas in behandeling genomen wanneer u griffierecht heeft betaald. De Raad van State laat u weten hoe hoog het griffierecht is en op welke wijze u dit kunt overmaken.

Overslaan van de bezwaarschriftenprocedure
Op grond van artikel 7:1a van de Algemene wet bestuursrecht kunt u in uw bezwaarschrift aangeven dat u de bezwaarschriftenprocedure wilt overslaan en rechtstreeks in beroep wilt gaan bij de administratieve rechter. In artikel 7:1 a tweede lid van de Algemene wet bestuursrecht is bepaald dat wij een dergelijk verzoek in ieder geval moeten afwijzen wanneer: A) het bezwaarschrift is gericht tegen het niet op tijd nemen van een besluit. B) tegen het besluit door een andere belanghebbende ook een ander bezwaarschrift is ingediend waarin zo’ n verzoek niet is gedaan en dit bezwaarschrift ontvankelijk is. Wij stemmen alleen in met het verzoek om de bezwaarschriftenprocedure over te slaan, wanneer de zaak daarvoor geschikt is. Wanneer dit het geval is, zenden wij het bezwaarschrift door aan de bevoegde rechter.

Proceskostenvergoeding
Tot slot wijzen wij u er nog op dat u op grond van artikel 7:15, tweede lid van de Algemene wet bestuursrecht bij ons – voordat wij een besluit hebben genomen op uw bezwaarschrift – een verzoek kunt indienen om de kosten die u redelijkerwijs in verband met de behandeling van uw bezwaarschrift moet maken, te vergoeden. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om kosten van rechtsbijstand, kosten van een getuige/deskundige; reis- en verblijfkosten, kosten van uittreksels uit openbare registers, telegrammen, telefoongesprekken. Bij het indienen van zo’n verzoek moet u het bedrag van de vergoeding aangeven en stukken overleggen waaruit blijkt dat u deze kosten daadwerkelijk heeft gemaakt. Bij het besluit dat wij op het bezwaarschrift nemen, wordt tegelijkertijd een besluit genomen op een ingediend verzoek om vergoeding van de kosten.

Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen over de procedure kunt u zich wenden tot de provincie Flevoland (0320-265602).

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkdemo

Op Zaterdag 8 December 2012 om 20.00 uur zullen wij aan de Neonweg in Almere een groot deel van onze produkten demonstreren.

U bent van harte welkom, om onder het genot van een hapje en een drankje deze show te komen ervaren. Na deze demonstratie kunt u ook nog genieten van een verrassende vuurwerkfinale !!!

Uiteraard is onze showroom deze dag ook geopend tot 23.00 uur.

Bestel op deze dag uw vuurwerk, en ontvangt nog eens 10% extra korting op uw aankoop !!!

( dit geldt niet op actie artikelen of flowerbeds )

Tot ziens

Team Rowy Vuurwerk B.V.

RoC-A-FeLLeR

Registered User
En ik ben ook aanwezig!
Ik ben zeer te spreken over de collectie, en Rowy is daarbij veruit toch de leverancier in almere van het mooiere vuurwerk.:happy:

De flowerbeds.. Wauw!! ze zijn mooier dan de 50kg bloembedden die ik ooit heb gehad.

ik bestel daar! Tot dan!

britain

Registered User
Beetje saaie demo. Ik weet niet waarom, het raakte mij niet echt. De finale echter...was wel vet! Vooral het knaleinde!

DanielFPM

Registered User
Leuke Demo jammer dat er soms bij de doorlont boxen wat uitviel.. Finale is toch wel zoals een "gewone consument" het wil zien lekker veel vuurwerk en de lucht vol rammen :)

springwind

Registered User
Mooie demo van de diverse cakes, waarvan een enkele wel een heel mooie prijs-kwaliteit verhouding had. Verder goede keuze de cake' s apart te tonen i.p.v. twee of drie tegelijk. Vooral de garden of eden, screaming salute (wat een harde knallen!) en vlak voor de knalfinale diverse fire flowers maakten indruk...

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Springwind, dat waren zeker geen Fire Flowers! Die mogen namelijk nog niet eens ruiken aan de Grof Geschut.... van Marijn.
Screaming salute inderdaad erg mooi. De wolk met hoogmoedjes leuk, maar te vroeg getimed.
En waarom gingen die fonteintjes (Vette Marja's) op paaltjes niet af? Heel raar trouwens dat alles werd afgewerkt op 1 positie, terwijl daar zeeen van ruimte zijn.

Over de demo:
Rubro viel me over de gehele linie een beetje tegen. Crackling in de Secret was minder aggressief en de Event 2 was b.v. een regelrechte aanfluiting.

Vuurwerkvisie veel goede dingen waarbij de Kitalpha er voor mij echt uit sprong. (Heb het nog even geverifieerd, maar het betrof hier geen sample). Ook ze Zena Cakebox weer erg goed. Zeker voor die prijs. Ook Tequila, Pyro's delight en wake up call waren weer erg mooi.

Royal was zoals je van Royal mag verwachten. Niet bijster goed, maar een goede midden-moter.

kingmokum

Banned
Ik ben ook even wezen kijken.

Helaas vielen veel dingen tegen en de secret salute en event cake 2 waren echt enorm slecht.

Ook de showboxen blijken zelfs bij gebruik door een prof bedrijf niet goed te functioneren.
Het doorlont gedeelte weigerde meerdere malen wat voor gevaarlijke situaties zorgt, de vuurwerker stak het nieuwe gedeelte aan, daarna leek het weer niet goed over te lopen en wou hij wederom het volgende blok aansteken wat alsnog afging en de shots bijna in zijn gezicht terecht kwamen.

Leuke dingen die ik gezien heb en echt top vond waren de 4x 36sh van zena, het 6x19sh assortiment van rowy, de tequila waaier, kitalpha, en de screaming salute zijn must haves.

De finale, vond ik niet zo origineel.
Zoals hierboven al werd aangehaald was er enorm veel ruimte welke niet benut werd.
tientallen cakes tegelijk zijn altijd wel leuk maar heb ik al te vaak gezien.

Als ik de winkelier was zou ik de demo voortaan ook gewoon recht voor de winkel afsteken en voor wat meer binding met de bezoekers zorgen. Gluh wijntje, oliebolletje etc.

Bovenaan