DEMO Almere

R

Ronny Vos

Guest
Katan vuurwerk schiet deze demo niet.Wij hebben er géén opdracht voor gekregen...

Moontan

Moderator
Medewerker
Er worden tijdens de demo maar liefst 50 artikelen geschoten.
De schietlijst is al klaar:

zie bijlage (met dank aan Rob Fong)

Bijlagen

• Schietlijst_Rowy2011.pdf
    250,4 KB · Weergaven: 20

Tony

Administrator
Medewerker
Ziet er top uit!

hmmm 9/10/12 december naar demo's? Even kijken of de vrouw dat wel goed gaat vinden.

Tony

Administrator
Medewerker
En ik mag net als vorig jaar de demo van commentaar voorzien

Ziet er top uit!

hmmm 9/10/12 december naar demo's? Even kijken of de vrouw dat wel goed gaat vinden.

Ik zie je Vrijdag Fred!
De eerste Winkel Demo van dit jaar die ik bezoek en de week erna staat de hele week vol geplaned.
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Royal Fireworks artikelen als de Secret Salute die ik nu voor het eerst live gaat zien.

Heb er zin in!

RowyVuurwerk

Registered User
i.v.m. het slechte weer voor Vrijdag 9 Dec. bestaat voor 95% kans dat onze vuurwerkdemo niet door kan gaan.

De uitwijkdatum is Vrijdag 16 Dec zelfde tijd en lokatie.

Vuur actuele informatie houd onze website in de gaten !!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dat is slecht nieuws. Waarom? Omdat er de 16de ook minstens 4 andere interessante demo's zijn... :-(

gerwin

Registered User
De lokatie waar het geschoten wordt laat een veiligheidzone toe van 30 Meter. Er wordt windkracht 5 verwacht dus dan is het veiligheids technisch gezien verantwoorder om het een week te verplaatsen.

Maar he jongens het is nog maar woensdag ;) Weer kan zomaar weer omslaan en staat we daar straks in een Tshirt van de hitte haha.

Bovenaan