Castillo (Nit del Foc) Pirotecnia Caballer, Vicente Caballler 18-03-2014

Moontan

Moderator
Medewerker
18 Maart 2014 01.30uur Castillo Paseo de la Alameda Pirotecnia Caballer
film van Pirofan pirotecnia

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tsjaah... Vond hem teleurstellend... Vooral in vergelijking met de castillo's die we de dagen ervoor gezien hebben. Jammer!

agypeqyb.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Nit del Foc 2014. Fallas de Valencia. Pirotecnia Caballer, Vicente
film van vivirlapirotecnia

robvuurwerk

Registered User
zeer rommelig weinig tempo en kracht kortom ik vond het zeer teleurstellend. voor mij is de castillo van valenciana vele malen beter. waarom krijgt deze man niet een keer de kans een nit del foc te schieten? voor mij is hij de absolute topper!

robvuurwerk

Registered User
ben jet helemaal met je eens koetje. dit kantoch niet zo? als je alleen al naar de finale kijkt van valenciana. zoveel beter. de opboiw ook en vooral variatie. ik vimd dat maar veel en vooral rommelig

USRRobiwan

Registered User
Nou ik was er niet live bij maar het ziet er heel mooi uit allemaal vindt ik. Prachtige stepperseries, mooi breed geschoten, pre finale in verschillende kleuren, een hele dikke langdurige bombardeo. Het enige wat ik miste waren de meerslagen cilinders die een soort van serene rust geeft in de show. En wat ik helaas ook mis zijn de grote 300mm bommen, Ik weet het zijn de regels, Maar als je zo een kasteel ziet opbouwen mis je net dat klapstuk daar boven.

Was het de indrukwekkendste van deze week? Nee, die prijs gaat voor mij naar Pirofantasía Carlos Caballer.

chromeeh

Registered User
Hij was mooi, maar kon niet zeggen dat het de mooiste was die er geschoten is... Maar smaken verschillen :)

In ieder geval lekker knap'n :D

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Stepperbeelden waren echt goed. Paar nieuwe dingen in de single-shots ook. Leuk.
Verder een paar goede bommen en beelden gezien, maar er zit niet echt lijn in de show. Geen signatuur zegh maar, en dat is wel een gemis.
Bij Valanciana en Pirofantasia zit er meer lijn in, en Europla is gaaf om te zien door veel eigen bommen en goede kleuren.
Niet echt een duidelijke winnaar op te maken uit de 4 video's van Vivirlapirotecnia.

VvanVuurwerk

Registered User
Ik was er live bij en vond de Nit del foc wel gewoon goed. Ja het is niet een Nit del Foc alle Ricasa maar een nit del foc waar 3x het budget word geschoten kun je simpel gezegd vergeten als Richi niet schiet.

Vicente stepte er lekker op los zoals het hoort bij een goede castillo. Ook zaten er prachtige shells bij zoals de grote Yelly-fish bommen en de shells met ''spinners''. Een aantal leuke thema's zoals de goud thema's en het thema dat eindigt op 6:06 (in het laatst geposte filmpje).

En ja er zaten een paar merkwaardige combinaties tussen en ja ik denk dat Valenciana een betere Nit del Foc kan schieten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik was er live bij en vond de Nit del foc wel gewoon goed. Ja het is niet een Nit del Foc alle Ricasa maar een nit del foc waar 3x het budget word geschoten kun je simpel gezegd vergeten als Richi niet schiet.

Vicente stepte er lekker op los zoals het hoort bij een goede castillo. Ook zaten er prachtige shells bij zoals de grote Yelly-fish bommen en de shells met ''spinners''. Een aantal leuke thema's zoals de goud thema's en het thema dat eindigt op 6:06 (in het laatst geposte filmpje).

En ja er zaten een paar merkwaardige combinaties tussen en ja ik denk dat Valenciana een betere Nit del Foc kan schieten.

Ben ik het mee eens. Ik vond de show beter dan de shows van Vicente die wij de laatste 5 jaar in de alameda hebben gezien.
De producten waren top en 90% komt uit eigen fabriek. Sommige thema's waren top en andere begreep ik niet helemaal. Maar inderdaad, Ricasa heeft jarenlang gek gedaan en buiten de crisis jaren konden andere ook nog gek doen maar het word steeds moeilijker en het is te hopen dat de crisis snel opzout.

djara

Registered User
Zowel de show van Valenciana en Europla vond ik beter. Beiden gebruikte mooie bommen die ik nog niet eerder had gezien. Althans vorig jaar niet in ieder geval. Dit was vooral bij Valenciana het geval. Prachtige bommen. Vond Vincente erg tegenvallen. Kwamen wel mooie bommen her en der in voor en geweldige steppers maar vond het toch een mindere show. De finale liep ook niet lekker rammend door en zoals velen vond ik het ook erg rommelig. Wat mij ook opviel is dat er te veel heldere peony bommen in voor kwamen. Dan bedoel ik die heldere Multi colour shells.

Bovenaan