Bijna De Verkoop Dagen

donlaulul

Registered User
bijna beste mensen nog een paar uur en dan mag ik net als veel anderen hier denk ik me vuurwerk ophalen. slapen jullie vannacht ? ik niet !! kan nu al bijna niet stil zitten echt heel erg dit :embarrest:

nog een vraagje welk pakketje is leuk voor in de avond ? ik houd van cakes en wil nog maximaal €75 uitgeven heb al voor meer dan €1000 iemand suggesties ?

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Ik probeer zo toch het bed op te zoeken. Vanmorgen nog van 7 tot 13 gewerkt, dus heb gelukkig niet uit kunnen slapen. Hopelijk kan ik zometeen nog in slaap komen. Ik heb der zin an! Om 8 uur staat de wekker in ieder geval en om 8:45u. vertrek ik

gietjo

Registered User
pfff, er zijn zoveel suggesties. als je al voor 1000 eu hebt, kies dan is voor iets wat je totaal onbekend is(als dat er is)

fruts87

Registered User
slapen zal opzich wel lukken, val vanzelf om.
de wekker staat op 7.00u. even ontbijten, douchen en dan rustig aan de winkels afstruinen.

heb d'r zin in!

BillyF

Registered User
En of dat slapen lukt, moest er vanmorgen al vroeg uit, dus ik slaap als een marmot!
Morgen om 08:00 gaat de wekker, dan ga ik rond 8:30 maar eens naar Vuurwerk-Orthen.
Ik heb er niets gekocht, maar ga toch maar wat Event cakes aanschaffen als deze er nog zijn.
Dan ga ik rond 10:00 nog bij een andere winkel langs om 2 extreme salutes op te halen.
En dan maar wachten he tot de volgende dag is aangebroken, want dan ga ik nog even langs Ano Vuurwerk te Milheeze en haal ik mijn Outrageous op.
Dan is het puur wachten tot aan oudejaarsavond, want ik heb geen vuurwerk voor overdag.
Ik hoop dat jullie morgen heel veel plezier gaan beleven!

Red Eagle

Registered User
zal er helaas ook vroeg uit moeten om al die gekke hollanders voor te zijn die
hier de Lidls Aldis enz weer komen overvallen.

ook al woon ik er 500 meter bij vandaan als ik er dus niet vroeg uit ga sta ik straks wel
met lege handen!

Diemm

Registered User
05:30 gaat de wekker. 06:15 ff naar een vriend en 06:30 op de fiets naar de winkel. Dus ik zal maar is naar bed gaan:toung:

Laatst bewerkt:

Jeffrey202

Registered User
Heb net maar even de benodigde papieren uitgeprint en alles klaar gelegd voor morgen.
Gaat een lange dag worden.

en 30ste ook..
en wat betreft slapen, lag normaliter allang te slapen maar nu gieren
de zenuwen door mijn lijf

Snokkie

Registered User
Niks bijna....ITS ON BABY

HERE WE GOOOOO

Edit: Owww lekker zeg...loopt mn laptoppie net iets voor op de forumtijd...grmble ;)

solid

Registered User
yeah! ik ga er om 8 uur uit en ga dan rond 10en weg voor me eerste bestelling en me 2e bestelling haal ik savonds op bij een andere winkel en de 30ste ga ik ook nog naar de vuurwerkreus

MrJoinT

Registered User
Morgen langs Henk de vuurwerkknaller in Apeldoorn, Abbing in Zeist, en v/d Neut in hollandsche rading. Morgen vroeg op en lange dag voor de boeg, maar ff het nestje in :D

Jeffrey202

Registered User
Ik slaap ook waardeloos deze dagen.
Moet morgen er pas om 11 uur zijn.

Maar ben gewoon te wakker om te kunnen slapen.
Maar beetje tv, fora helpen me wel hopelijk inslaap

Bovenaan