Belangrijk: poll AD Den Haag/Van Aartsen

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gestemd! En het gaat goed! 1563 stemmers en 74% voor behoud van consumentenvuurwerk.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een belangrijke poll. Uiteraard gestemd. Burgemeester van Aartsen ontpopt zich ook steeds vaker als een vuurwerkhater want ieder jaar is hij er weer bij. Hij pleit voor een vuurwerkverbod vanwege de schade.
Onmogelijk dat die schade allemaal veroorzaakt wordt door Nederlands consumentenvuurwerk.
Burgemeester van Aartsen: kies niet voor de makkelijke weg, maar probeer het illegale vuurwerk uit je stad te weren.
Er zijn onvoorstelbaar veel mensen die van de Nederlandse traditie houden om met Oud en Nieuw vuurwerk af te steken. Wees een kerel en toon je ballen!!

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Ik heb nog NOOIT schade veroorzaakt met mijn vuurwerk. Zelfs vroeger, toen ik het weleens op eigen spullen probeerde, kreeg ik t niet voor elkaar. Dus bullshit om iets te verbieden omdat het schade veroorzaakt. Iets dat trouwens al verboden is, namelijk illegaal vuurwerk en MISBRUIK! Gewoon mensen die dingen slopen bestraffen zoals t hoort, ipv er weer zoals met alles in dit land omheen te lopen en dan denken dat het probleem gefixt is.

Plum Bloom

Registered User
Staat 67-32 voor ons. Tijdje meegekeken, er komen nog steeds in hoog tempo stemmen bij. Aan de overkant is iets of iemand ook heel erg actief.

magnolia

Registered User
je kan maar 1 keer stemmen dus kan ik dus kan ik helaas niks meer doen .
Verder heeft het geen zin om je boos te maken hier over .
Want net zoals een Arno bonte vergist deze man zich .

Tony

Administrator
Medewerker
Lekker gestemd mannen!
Ik ben benieuwd hoe het AD deze poll nog gaat gebruiken. Het is de verkeerde kant op geslagen dus de kans is groot dat we er niets meer over gaan lezen of horen.

Plum Bloom

Registered User
Poll is dus vreemd genoeg NIET gesloten. We staan nu op 61 procent. .

Edit: Zijn vanmiddag nog 1000 stemmen uitgebracht. De tegenpartij is erg actief kennelijk.

Laatst bewerkt:

Plum Bloom

Registered User
63-36 nu. Per uur zo'n 300 stemmen erbij, inmiddels al bijna 6.200 stemmen uitgebracht. Zo veel lezers heeft het AD niet eens in Den Haag ...

Poll staat nog steeds op de homepage van ad.nl/den-haag. Ze vinden 'm daar kennelijk nogal belangrijk.

Bovenaan