AWG's vuurwerk 2014/2015

AWG

Registered User
Mijn lijstje voor dit jaar,

De 7 cakes van vuurwerkvisie heb ik nog over van vorig jaar.
bleek nog een wonderfull world over te hebben, maar die doet de productdatabase niet meer.

Aantal dingen zullen waarschijnlijk nog veranderen(zoals elk jaar), maar dit is tot dus ver het plan.:smiling:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

hopen dat alles lukt.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Whuut lekker lijstje! Leuk spul ook dat je over had! Man man man dat zijn echt mooie waaiertjes hoor. Ik heb zelf goede ervaringen met de bastille en de monsoon!

En 6x cake K? Dus alleen maar die blauwe peony? Ik ben erg benieuwd naar de volgorde ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

AWG

Registered User
@annihilas: ach weet je ze worden alsnog in v-vorm (dus 3x2cakes) geschoten:tounge: dus er zit toch nog iets van model in, ik ben gewoon dol op blauw, mines en peony,s wat is er mooier dan dat alledrie bij elkaar in een cake, ik heb na filmpjes op youtube(dikke blauwe peony,s besloten om er toch maar eens proberen werk van te maken.

en tja die waaiertjes zijn soort laatste der mohicanen dus dit jaar nog even van genieten, beautifull burnout samen met 2 mega maxi,s ofzo.

@moontan: meer geld heb ik niet, dan zou het echt onverantwoord worden, budget is iets van 800 euro en dat vind ik wel prima.
paar rambakken doorlonten big momma 4x2 cakes in v-vorm.
heb meestal stuk of 12 chapters in mijn vuurwerkshow, en dan ga ik over op pijlenstoken, en klein spul om de uurtjes vol te maken.
wellicht begin volgend jaar nog wat collectiefotootjes om dit topic mee op te sieren.....:smiling:

@gertjanberg: inderdaad ja:happy:

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
zo mijn vuurwerk is besteld voor dit jaar.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331
horen ook nog 2 masterbags bij maar die staan nog steeds niet in de database en ik vergeet het zelf steeds te vragen aan funkie.:hehe!:

-2 masterbags (soort luxe meterpakket)
-1 mega maxi
-3x3 white-strobes
-1 sparkling snow
-1 aansteeklont
-----------------
t.w.v 125 euro

gratis erbij:
1x sparkling snow
1x fairy tails
1x whistling leaves
1x silver vulcan
1x aansteeklont
1x vuurwerkbril
---------------
gratis t.w.v 65 euro(niet slecht als je meer als de helft er nog gratis bij krijgt. voor mij blijft vuurwerkhal een topzaak.)

Had het al in andere topics gezegd, heb dit jaar heel stuk minder kunnen kopen in de voorverkoop... het is niet anders.
Heb nog die paar waaiertjes over(die staan al op het stookadres van dit jaar)en samen met wat cat1 fonteinen en bengalen wordt het wel wat, en wellicht koop ik nog wat meterpakketten in de losse verkoop,

Met alle legaal cat1 en cat2 vuurwerk bij elkaar ben ik dit jaar 200 euro kwijt. (das nog eens minder minder minder:hehe!:).
foto,s van deze enorme collectie volgen in het nieuwe jaar:tounge:

Zoals elk jaar hele opluchting dat het besteld en betaald is, kan er niet meer aan tornen budget is op.:smiling:

Bovenaan