AFGELAST: Apeldoorn

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 09-12-2012
Plaats: Apeldoorn
Provincie: Gelderland
Straat: Molenstraat 284
Wie: Anton’s Vuurwerkevenementen
Wat: Consumenten Vuurwerk
Waarom: Winkel demo
Winkel: Onbekend ? Robin hood ?
Tijd: 19.30

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Apeldoorn 09-12-2012

Helemaal juist Stefan. Het gaat hier om de demo van Robin Hood.
Hier wordt Broekhoff geschoten.

Deze demo heeft vorig jaar heel wat voeten in de aarde gehad.
De rechter moest er via een kort geding aan te pas komen om de demo toch door te kunnen laten gaan!!

mark

Registered User
Re: Apeldoorn 09-12-2012

Deze show gaat inmiddels niet meer door!!!

Volgende mail binnen gekregen:

Beste Mark,

Helaas wordt er dit jaar geen vuurwerkshow gegeven. er waren vorig jaar te veel klachten uit de buurt. om problemen te voorkomen hebben we intern besloten de vuurwerkshow af te lassen.

MVG R. Buitenhuis

Nou...

Hebben die zeikerds dan weer netjes voor elkaar. Wel heel erg jammer dat ze de oren weer laten hangen naar een paar buurtbewoners met een te hoge zuurgraad.

Ik vind ook zoveel dingen niet leuk maar kom op he, leven en laten leven toch...? waar blijven we als we alles maar gaan afschaffen als een paar mensen over iets klagen. bij ALLES zijn er tegenstanders maar daar staan honderden (of meer) mensen tegenover die het prachtig vinden.

Ook dingen waar ik weer niet van houd maar is het zo moeilijk om je tv een kwartiertje per jaar om half acht even iets harder te zetten en anderen hun pleziertje te gunnen?

Maar van de organisatie valt het mij ook erg tegen. als je notabene een vergunning hebt gekregen en je trekt ieder jaar zo veel publiek, dan laat je dat toch niet verpesten door mensen die vergeten zijn dat ze zelf ook een jeugd hebben gehad...?

Dit jaar maar eens een andere dealer opzoeken hier in Apeldoorn, naar mijn mening moet je die mensen al helemaal niet hun zin geven namelijk. dan is er over een paar jaar niets meer mogelijk!

mark

Registered User
Re: Apeldoorn

helemaal als je de "hisorie" mee neemt.

eerst veel gezeur afgelopen jaren met de vergunningen. zelfs de rechter erbij en uiteindelijk mag het door gaan.

maar het jaar erna krijg je toch weer een vergunning voor elkaar en trek je zelf de stekker er uit. jaren lang moet het kosten wat kost door gaan en nu dit. denk dan ook niet dat ze volgend jaar weer een vergunning krijgen en dit dus de definitieve doodsteek is van de laatste demo die nog over was in apeldoorn.

wat is apeldoorn toch af en toe een piep piep piep #!+&$*%)^ stad!!!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Erg jammer! Was altijd een demo die erg de moeite waard was door de afzichtelijke hoeveelheden Broekhoff die de lucht in werd gepompt.

DioR

Registered User
Op zich kan ik de omwonenden wel begrijpen. Het is altijd gigantisch druk qua mensen en auto's. Het is wel jammer. Ik heb 1x die demo mogen meemaken, en vond altijd wel mooi om te zien hoeveel er de lucht in ging!

Bovenaan