4'' Shells waren leuk maar wilt meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

motzzz

Registered User
Hey mede pyros ik heb al in andere topics over klein en knal vuurwerk mee gepraat en geworsteld. maar ik heb net nog voor oud en nieuw 2 4'' colour shells(heb ik begrepen?) gekocht. Aangezien dit mij ZEKER is bevallen! Zo´n diepe knal zeker hier in mijn rustige wijkje. ik heb dit goed aangepakt denk ik. ben op een dijkje gaan staan 100 meter + afstand. met de erbij gekochte en passende buis. en heb daar de 2 shells in afgestoken. jammer is wel dat je daar toch staat te rillen met je lontje in je hand en sta je toch naast een bom die je de lucht in knalt ;) maar is het nu verantwoordelijk om groter te halen, hetzelfde of laat ik het hierbij aangezien mensen altijd meer willen :wondering:

graag reactie of ik als consumentje hiermee door zal gaan en/of kan gaan.

groet mitch.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Hey mede pyros ik heb al in andere topics over klein en knal vuurwerk mee gepraat en geworsteld. maar ik heb net nog voor oud en nieuw 2 4'' colour shells(heb ik begrepen?) gekocht. Aangezien dit mij ZEKER is bevallen! Zo´n diepe knal zeker hier in mijn rustige wijkje. ik heb dit goed aangepakt denk ik. ben op een dijkje gaan staan 100 meter + afstand. met de erbij gekochte en passende buis. en heb daar de 2 shells in afgestoken. jammer is wel dat je daar toch staat te rillen met je lontje in je hand en sta je toch naast een bom die je de lucht in knalt ;) maar is het nu verantwoordelijk om groter te halen, hetzelfde of laat ik het hierbij aangezien mensen altijd meer willen :wondering:

graag reactie of ik als consumentje hiermee door zal gaan en/of kan gaan.

groet mitch.

Shells horen niet thuis bij consumenten want het is proffesioneel vuurwerk, je hebt ze nu gehad en wil gelijk de grote fout maken die iedereen maakt namelijk, GROTERRRRR.

Ik zou het als ik jouw was hierbij laten.

hellpyro-freak

Registered User
ik denk eerder dat je kleiner moet gaan ik vind als je de eerste keer gaat schieten niet verantwoordelijk dat je met 4" begint. meestal begin je met een shellkitje van 1,5 of 2"..

dus ik zou er als ik jou was eerst maar eens alles over lezen op het forum over het veilig schieten van shells en dan maar eens beginnen met 2" kitjes of als je het dan echt niet kunt laten 3".

Groeten Hellpyro

michel0911

Registered User
ik ben dit jaar ook voor het eerst begonnen met shells, ik had 12 mixed 3" shells, 3 salutes 3" en 3 x 4" shells...

maar ik ben er wel achter dat ik aankomend jaar ga voor een stuk of 7 shells van 4" en het daar dan bij laat (wat de shells betreft).

Wat ik bedoel te zeggen is; 4 inch is (vind ik persoonlijk) maximaal voor particulier, en hoger zou je niet moeten gaan, het zou wel kunnen met een x-aantal jaren ervaring..maar ik ga tot max 4 inch, dat vind ik groot zat......

Tony

Administrator
Medewerker
Horen niet bij een partikulier/Consument in handen. Hiermee sluit ik deze thread af!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan