4" Jorge Titanium Salute.

Pyromaster2

Registered User
Ja het is toch zo dat de mensen op grote afstand het beter horen dan degene die er recht onder staan?

[OFFTOPIC]Is mede doordat geluid in golven gaat en daarna tegen het aardoppervlak aanbotsen en gekaatst worden.
Je moet tevens ook niet te ver staan want dan worden de golven zwakker en tevens het geluid ook omdat het tegen objecten kaatst en afgekaatst wordt en dus niet jouw'n richting opkomen.

250 meter is een mooie afstand bij 4'' gezien de stijghoogte, bij 3'' is 150 meter een mooie afstand om de knal in zijn alle glorie te waarnemen.[OFFTOPIC]

Laatst bewerkt:

dennis-pyro

Registered User
heb zelf dit jaar de 4'' horse brand titanium shells mogen aanschouwen
Wat een ongelofelijk harde dreun hebben deze dingen. Van 200 meter afstand nog steeds de druk op mijn borst

Mensen kijk goed uit met dit spul,dit is echt geen speelgoed voor onwetenden

Verder heb ik ook de 3'' jorge heavy report w/tails salutes in actie mogen zien. Op forums las ik er veel kritiek over dat de kwaliteit minder was. Ik moet zeggen ik deel deze meningen. Een mooie tail maar een erg teleurstellende dreun. Ik had hier meer van verwacht

Laatst bewerkt:

mr. kaboem

Registered User
Zit er nou bij deze 4 inch salutes veel verschil tussen merken (Jorge, bkv, horsebrand, Pyroformex enz) en verschilt de prijs veel per merk? Kan iemand mij zo'n beetje de prijzen geven? En kom aub niet aan met verhalen van ja dat lict aan je handelaar want er is natuurlijk wel een bepaalde 'richtprijs' Kan iemand mij verder helpen hiermee?

Alvast bedankt.

mvg mr. kaboem

Bovenaan