• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

2007/2008 in Frankrijk (Ardeche)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coldie

Registered User
Hallo al mijn mede sierders en knallers, ik vier oud op nieuw in zuid frankrijk en zover ik weet steken ze daar geen vuurwerk af dus ben ik in dat kleine dorp de eerste. Wil alleen effe zeggen tegen de moderators of de mensen van deze site dat ik dan 5 jan 2008 een perfect filmpje neerzet hier van een show die ik neerzet met mijn budget en de eventeule problemen die kunnen komen daarna. Neem aan dat alles welkom is dus ik doe mijn best om er iets leuks van te maken. (ben audio engineer/producer plus video-editor)

Komt best goed.

Mazzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hee Coldie, filmpjes van een goede show zijn altijd welkom, alles eerlijk delen met je mede-freaks. Heb je een flink budget voor de show?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan