15 Maart 2014 Castillo Pirotecnia Europla

Moontan

Moderator
Medewerker
15 Maart 2014 01.00uur Castillo Paseo de la Alameda Pirotecnia Europla

film van apirotecnia

Mr_Mascleta

Registered User
Hmmmmmmmmmmmmmmm.................................finale vond ik ietwat aan de saaie kant. Normaal mooi in drie delen,
Pre-Final - Final - Bombardeo...........met daartussen mooie versnellingen. Nu en in twee kleuren en miste de krachtige versnelling.

robvuurwerk

Registered User
ik vond het een rommelige castillo. miste de kracht en versnelling in veel stukken. vooral de kracht die valenciana zo goed kan uitvoeren. ben ervan overtuigd dat valenciana dezecastillo dik gaat overtreffen. dank voor de mooie beelden! dankzij jullie filmers kunnen wij dit thuis toch volgen. waardeer dit enorm! jammer dat valenciana nket de kanskrijgt nit del foc te schieten. zou geweldig zijn. ik ben vol verwachting voor de volgende castillo.

VvanVuurwerk

Registered User
De eerste Castillo is ook kwa budget lager dan die van Valenciana dus je kan ze niet echt met elkaar vergelijken. Ik was de 15e nog niet in Valencia maar vanaf de beelden gezien lijkt dit toch een mooie show.

Tony

Administrator
Medewerker
De eerste Castillo is ook kwa budget lager dan die van Valenciana dus je kan ze niet echt met elkaar vergelijken. Ik was de 15e nog niet in Valencia maar vanaf de beelden gezien lijkt dit toch een mooie show.

Volgens mijn zijn deze tegenwoordig gelijk. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik dacht dat er van de week verteld werd dat de bedrijven €16.000 a €17.000 krijgen al is dit wel inclusief 21% btw.

Bovenaan