F
FPM Nieuwsbot
Guest
In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: “Er is nog nooit iets ontploft”
Achja je moet toch op een of andere manier aan je geld komen?Eindelijk pakken ze deze kerel eens aan, die kerel verkoop shells en alle andere zware zooi aan mensen zonder er ook maar enige uitleg aan te geven.
2 jaar geleden heeft daar Serge zijn shell gekocht, die leeft nu niet meer!!
En zo hoorde ik al verhalen van verkoop aan minderjarigen, en geen nitraatjes maar wederom shells.
Aanpakken die gast!
Ligt eraan, als iemand vraagt van "heb je iets wat hard knalt" en hij verkoopt dan een shell, kan je het die persoon niet volledig kwalilijk nemen dat hij niet weet wat een vlieglont is.
Nu nog een paar andere zaakjes..Als iemand niet weet wat een shell is dan stopt hij deze ook niet in een mortier, dan had hij hem waarschijnlijk neergelegd en aangestoken.
Het verbaasd me overigens niets dat Stock 1000 nu in het nieuws komt.
Al jaren kan je hier het vuurwerk halen uit de zwaarste catagorie, nu is er uiteindelijk dan toch een einde gekomen aan het vuurwerkimperium van Polekke.
vlieglont ken ik ook niet hoor, schietlont wel en stoppine ook, dus zo kwalijk valt hem dit dan ook weer niet te nemen.
Zo te lezen heb jij beide handjes nog!!