Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Tarragona 200617th Internation Fireworks Competition of Tarragona. This years edition is the Champion of Champions with the winners of the last 6 years.
We wisten dat Gamma-P een leuke show kon schieten maar wat ze in Tarragona hebben laten zien was een totale verassing. Zeer mooie Italiaanse bommen allemaal uit eigen fabriek en top single shots candles en mines met mooie effecten. Persoonlijk vind ik zelf dat er teveel gebruik werd gemaakt van de blinker bommen dan wel in andere kleuren maar 3 keer een thema met hetzelfde soort effect is teveel van het goede.
De finale was een topper en totaal anders dan de finales die we gewend zijn. Vele meerslag bommen met mooie gouden effecten met daaronder mooie gouden candles. Helaas was hierna de finale nog niet afgelopen het ging aan de rechterkant verder en toen zelfs weer een keer in het midden. Het had mooier geweest als ze na de kilo's goud een serie salutes omhoog hadden geschoten en toen waren gestopt.
Ze hebben deze serie terecht gewonnen al had ik willen weten wat er zou gebeuren als de wind bij Ricasa geen spelbreker was geweest. Dan zou het nog heel erg moeilijk zijn om te beslissen wie de beste show heeft geschoten.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ][Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 109Mb
Duration: 11 minutes and 17 seconds
Wel jammer dat de anderen zoveel last hadden van de verkeerde wind, gamma p had perfect weer tijdens hun show, niet echt eerlijk maar daar valt niets aan te doen.
Wat een vette show!!!!! als shows van dit formaat hier ooit weer es redelijk
in de buurt zijn ga ik er na het zien van deze show 100% cker heen!!
p.s thnx 4 the fpm crew dat mijn (onze) ogen dit mogen zien!!