Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Go Back   Freakpyromaniacs Forums > Movie Database > Fireworks festival movies > Archive festival movies > Tarragona 2006
Forum Rules Register Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Tarragona 2006 17th Internation Fireworks Competition of Tarragona. This years edition is the Champion of Champions with the winners of the last 6 years.

Reply

LinkBack (1) Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old Sun 04-05-2008, 14:09   #26
KCLO4
Registered User

Re: La Rosa Fireworks (Italy)

Fantastisch jullie archief! Als ik me even verveel dan ga ik FPM videootjes kijken. Petje af voor alle moeite die jullie doen om deze site te onderhouden!
Deze video is definitief subwoofer materiaal... Wat een kick om zo dichtbij te staan. Jullie hebben me wel op een idee gebracht met Tarragona. Zit er sterk aan te denken om in juli een aantal dagen te gaan. Wat is trouwens de handigste manier om van Barcelona in Tarragona te komen?
KCLO4 is offline   Reply With Quote
Old Sun 04-05-2008, 14:25   #27
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Quote:
Originally Posted by KCLO4 View Post
Fantastisch jullie archief! Als ik me even verveel dan ga ik FPM videootjes kijken. Petje af voor alle moeite die jullie doen om deze site te onderhouden!
Deze video is definitief subwoofer materiaal... Wat een kick om zo dichtbij te staan. Jullie hebben me wel op een idee gebracht met Tarragona. Zit er sterk aan te denken om in juli een aantal dagen te gaan. Wat is trouwens de handigste manier om van Barcelona in Tarragona te komen?
Je kan direct naar Taragonna vliegen of met de trein van Barcelona naar Taragonna. Als je wilt stop je dicht bij het centrum en nog dichterbij bij het vuurwerk. De trein rijd namelijk secundair langs het strand (50 a 100 meter).

Taragonna is een echte aanrader. Het is dat de vrouw niet wil anders zou ik er denk ik elk jaar zitten mits het programma zoals nu is. De plek waar we deze film opgenomen is is erg gaaf maar het neemt bij mijn ook wat extra spanning mee want er zal maar een bommetje van 400 boven de buis klappen of misschien in de buis blijven zitten. Ik heb me dan ook een aantal keren verstopt achter de muur . Hou er rekening mee dat het daar ondanks dat het toegestaan is ook gevaarlijk kan zijn.

Je vind deze plek precies achter het schietveld aan de rand van een soort bos en aan je linkerhand de zee!

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Tony is offline   Reply With Quote
Old Sun 04-05-2008, 20:23   #28
KCLO4
Registered User

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Je kan direct naar Taragonna vliegen of met de trein van Barcelona naar Taragonna. Als je wilt stop je dicht bij het centrum en nog dichterbij bij het vuurwerk. De trein rijd namelijk secundair langs het strand (50 a 100 meter).

Taragonna is een echte aanrader. Het is dat de vrouw niet wil anders zou ik er denk ik elk jaar zitten mits het programma zoals nu is. De plek waar we deze film opgenomen is is erg gaaf maar het neemt bij mijn ook wat extra spanning mee want er zal maar een bommetje van 400 boven de buis klappen of misschien in de buis blijven zitten. Ik heb me dan ook een aantal keren verstopt achter de muur . Hou er rekening mee dat het daar ondanks dat het toegestaan is ook gevaarlijk kan zijn.

Je vind deze plek precies achter het schietveld aan de rand van een soort bos en aan je linkerhand de zee!
Bedankt! Ik ben al helemaal om en heb het hotel al geboekt: Husa Imperial Tarraco, 800 m. van (en met uitzicht op) de schietplek! Het punt waar jullie stonden heb ik al gevonden op Google Earth. Inderdaad nogal close maar wel spannend om een keer mee te maken.
Zo dichtbij staan heb ik een keer gedaan in IJmuiden tijdens het HISWA vuurwerk van Broekhoff in 1995. Ik stond er zo'n 30 meter vanaf en aangezien dat nog ver voor de Enschede-ramp was werd er nog probleemloos tot 12" geschoten. Ja, je voeten komen wel even los als dat de lucht ingaat! Toen het stokken begon te regen van Zinkpijlen ben ik toch maar wat naar achteren gegaan.
Leuk trouwens om even kennis met je te hebben gemaakt na de Mascleta van Portugues. De Fallas zijn trouwens voor ons een fiasco geworden maar dat is een heel ander verhaal... Tarragona zien we als een herkansing.
KCLO4 is offline   Reply With Quote
Old Sun 04-05-2008, 21:45   #29
gerwin
Registered User

Ik en kruitsnuiver zijn hier ook aanwezig. Wij vliegen naar Barcelone en nemen dan de trein. Moeten nog wel even kijken hoe dat zit met de trein maar dat moet goedkomen. Wij zitten op 10/15 Minuten lopen vanaf het schieveld.

Kom ook eens kijken op: www.vuurwerkcrew.nl!
gerwin is offline   Reply With Quote
Thanks by
Old Fri 30-05-2008, 08:43   #30
Richardus
Registered User

Belachelijk! Schandalig! Het zou verbóden moeten worden!! Niet dus; wat een fantastisch geweld, sodeju. Sta met m'n bek vol tanden, als ik er bij stond waren ze d'r uit gevallen :P
Richardus is offline   Reply With Quote
Thanks by
Reply

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/tarragona-2006/7192-la-rosa-fireworks-italy.html
Posted By For Type Date
Awesome Italian show (Video from Freakpyromaniacs) - Pyro Universe This thread Refback Sun 29-07-2007 21:46

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules