Sat 28-07-2007, 17:49
|
|
|
Registered User
|
Algemene Ervaring Sky Line
|
|
Post hier al je ervaringen met Sky Line vuurwerk. Ik zelf haal al een paar jaar dit vuurwerk en ben er zeer tevreden over. Over het algemeen is de prijs/kwaliteit verhouding best goed. De cakes hebben best mooie uitwerkingen en de fonteinen zijn ook best wel grappig.
|
|
|
Sat 28-07-2007, 20:22
|
|
|
Global Moderator
|
Re: Algemene Ervaring Sky Line
|
|
Quote:
Originally Posted by Pyro Power Gek
Post hier al je ervaringen met Sky Line vuurwerk. Ik zelf haal al een paar jaar dit vuurwerk en ben er zeer tevreden over. Over het algemeen is de prijs/kwaliteit verhouding best goed. De cakes hebben best mooie uitwerkingen en de fonteinen zijn ook best wel grappig.
|
Je vindt ze dus best goed, best mooie uitwerkingen hebben en de fonteinen zijn ook best wel grappig? Klinkt niet echt overtuigend? Of begrijp ik het verkeerd?
|
|
|
Sun 29-07-2007, 10:16
|
|
|
Administrator
|
|
|
Ik vind de cakes van Skyline zelf erg goed. Althans degene die ik afgelopen jaar geprobeerd hebt. De Sky symphone, een waanzinnige fluit potje waar je de fluiters drie keer hoort per schot (3 traps). Potje koste 15 euro bij de Rijswijkse vuurwerkhal en hij is het meer dan waard.
Ook heb ik een aantal van de nieuwe 500grams cakes geprobeerd en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden was. De criss-cross (crosettes), De never ending (mixed) en de sky screamers komen dit jaar weer op mijnj lijstje.
|
|
|
Sun 29-07-2007, 10:21
|
|
|
Registered User
|
|
|
Quote:
Originally Posted by KóénL
Je vindt ze dus best goed, best mooie uitwerkingen hebben en de fonteinen zijn ook best wel grappig? Klinkt niet echt overtuigend? Of begrijp ik het verkeerd?
|
als ik zeg dat ik het best wel goed vind, vind ik het meestal heel erg goed, maar je hebt gelijk ik had het inderdaad anders moeten zeggen  . in ieder geval vind ik Sky Line een erg goed merk 
|
|
|
Sun 29-07-2007, 12:06
|
|
|
Registered User
|
|
|
Sky Line is een sterk up-coming merk.
Ik heb zelf nog nooit iets van deze collectie genomen, maar daar gaat dit jaar verandering in komen.
In ieder geval de sky screamers, een verbluffend goede cake met helse fluiters, welke tegenwoordig veel in shows wordt gebruikt.
En afgaande op producten films lijkt mij de Hidden Missile Base ook erg goed.
|
|
|
Sun 29-07-2007, 15:10
|
|
|
Registered User
|
|
|
Wij gebruiken veel van dit merk, vooral de sky sreamers zijn voor mij wel het middelpunt van aandacht. Ook hidden missile base en color spider gebruiken we soms.
|
Sun 29-07-2007, 20:42
|
|
|
Registered User
|
|
|
De dingen die ik tot dusver van skyline gehad hebt, zijn mij tot nu toe allemaal goed bevallen. Nette/mooie effecten voor een redelijke prijs.
Afgelopen jaar de supreme gehad van skyline. Een 500 grammer voor 32,50 (!) euro. Leuke pot met 2 effecten en een finale van 5 shots. Effecten waren misschien niet de allergrootste/volste die ik tegen gekomen ben (maar waren zeker niet slecht!), maar kwa prijs/kwaliteit verhouding echt een super pot. (In ieder geval de goedkoopste 500 grammer die ik tegen gekomen ben afgelopen jaar).
Filmpje van de supreme is Hier op de site van Beko te zien.
|
|
|
Fri 04-01-2008, 15:08
|
|
|
Registered User
|
|
|
Ik heb dit jaar hele goed ervaringen met SkyLine. Alhoewel ik de ScyScreamers tegen vond vallen in vergelijking met de Scy Screamers die ik dit jaar op demo's en film heb gezien vond ik verder veel artikelen erg goed.
Van SkyLine had ik de volgende stukken:
2x Time Rain Willow
1x Excellent fontein
1x SLA-0 pakket
2x Sky Screamers
4x Sky Symphony
1x Hidden Missile Base
2x Whammy
Ik heb opzettelijk gekozen voor de wat kleine cakes van SkyLine m.u.v. de Sky Screamers. Ik vond ze erg mooi verpakt, duidelijke instructies hoe je hem neer moet zetten en waar de lont zich bevindt. Verder zeer mooie uitwerkingen en kleuren en ik kan ze iedereen voor dit jaar aanraden.
Hier nog wat foto's van mijn SkyLine artikelen:

|
|
|
Fri 04-01-2008, 17:39
|
|
|
Registered User
|
|
|
sky line is prima. Vooral de supreme. de potten zijn van Vulcan, en da's een goeie fabrikant.
zelf vind ik de wat duurdere composities, zoals never ending en amzing sky show wat minder. Dan is wolff en Lesli wat mij betreft beter.
|
|
|
Fri 04-01-2008, 18:40
|
|
|
Registered User
|
|
|
Ik vond de Whammy erg tegenvallen, kleine mines en snel over.
De Hidden Missile Base vond ik juist weer erg gezellig; fluiters, blauwe blink en crackling door elkaar als ik het mij goed herinner  Voor een zeer redelijke prijs!
|
|
|
Fri 04-01-2008, 19:34
|
|
|
Registered User
|
|
|
Ik had de Supreme 500 grams blok en de Hidden Missle Base.
De Supreme had mooie grote gouden palmen, sommige met crackling. Erg mooi effect
En de Hidden Missle Base was ook erg leuk, mooie boeketten met fluiters tussendoor. Jup, ben tevreden wat betreft Sky Line.
|
|
|
Fri 04-01-2008, 20:27
|
|
|
Registered User
|
|
|
Ik vond de Whammy juist wel erg leuk. Vergeet niet dat het een vrij goedkope cake is. De mine effecten waren best hoog, had wellicht wat voller gemogen.
Sky Symphony is een unieke cake, die koop je niet voor het mooie, maar voor het bijzondere, vond hem erg geslaagd.
Hidden Missile base, prima niks op aan te merken. Leuke cake.
Afwerking van de producten ziet er ook erg degelijk uit.
|
|
|
|
|
Sponsored Links
|
|
Fri 04-01-2008, 23:26
|
|
|
Registered User
|
|
|
Dit jaar was hier voor het eerst Skyline vuurwerk te koop in de buurt. De producten die ik had (silver sky vulcano, whammy, erupting sky, hidden missile base) vond ik erg goed. De prijs/kwaliteit verhouding is prettig en alles is netjes afgewerkt. De mijn effecten van Whammy hadden inderdaad wel wat voller gemogen, er zat ook maar iets van 92g kruit in volgens de verpakking. Verder zeer tevreden ermee en hopelijk volgend jaar weer.
|
|
|
| Thread Tools |
|
|
| Display Modes |
Linear Mode
|
Posting Rules
|