Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Dit was de eerste avondshow van het San Trifone feest. Deze show werd geschoten door het vuurwerkbedrijf B.Bruscella en was zeer leuk om mee te beginnen.Ik vond persoonlijk een aantal effecten in het begin van de show niet helemaal mooi zoals de stutata deze kwamen niet mooi rond tot ontbranding zoals het wel zou moeten zijn. Helaas was het deze avond nogal mistig waardoor de kleuren niet helemaal mooi overkomen.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File : wmv
Size : 90 Mb
Duration : 9 minutes
Soww, ik heb nog niet eerder geloof ik gereageerd maar dit is zoals echt sier moet zijn :) ben helemaal blij nu :) bedankt voor filmpje jongens :D. superrr!!!
Om eerlijk te zijn, ik vond de mist 100% meevallen hoor.
Mooie show en vooral die meerslagen zijn weer lekker, daar zijn ze toch wel goed in net als die maltezen.
kwil niet miereneuken
maar 150 200 meter is denk ik nog iets te klein geschat.
snelheid van geluid is 330m/sec en het duurt zeker wel een seconde voordat het geluid er is.
de effecten zijn dus echt immens groot.
hele mooie show