Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Go Back   Freakpyromaniacs Forums > Movie Database > Fireworks festival movies > Archive festival movies > San Severo 2006
Forum Rules Register Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

San Severo 2006 Een feest ter ere van beschermheilige Maria SS. del Soccorso gevier in het dorp San Severo. ( Foggie,Italie)

Reply

LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old Fri 26-05-2006, 20:48   #1
Tony
Administrator

Tony's Avatar

La Tirrena Fireworks - Daylight Display (5th "Palio dei Fuochi Pirotecnici")

De 2de show was ook weer een toppertje. Een goed begin met daarin diverse meerslag bommen die maar bleven knallen gevold door veel meerslag bommetjes met kleine knallers erin. Ook gebruikten ze een serie hummers met daarboven bommen waar diverse grote poppen( parachute) uit kwamen. Op 5 minuut 35 worden er een paar zware knalbommen afgeschoten helaas voel je hier de druk niet die er vanaf kwam maar het was zeer hard. Bij 9 minuut 15 komen er een aantal top bommen voorbij met 5 a 6 breaks en een bottom shot. Deze bommen horen in mijn favorieten lijstje en vanaf minuut 10 komen er mooi Knal Stutatas voorbij die het begin van de finale inluiden. Ik vond de show goed maar wel minder dan de eerste die we gezien hebben.

[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ][Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 122.8Mb
Duration: 12 Minutes and 13 seconds

This download is made possible by [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Last edited by Fuokista; Fri 12-01-2007 at 23:53.
Tony is offline   Reply With Quote
Old Sat 27-05-2006, 14:55   #2
Firespree
Banned

Firespree's Avatar

Re: "La Tirrenia"del Cav. Ferraro & Figli da Montragone (MongolFiere)

Over het algemeen vond ik het een erg mooie show :)
alleen gelijk in het begin al zo een pauze ..... was waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling....
Moet ik zeggen dat ze vervolgens wel de mooiste shell van de hele show schieten :9 echt geweldig goedmakertje :P
Ook van de shells die op 6:00 worden geschoten kon ik wel genieten al vond ik ze wel wat minder dan de shells die geschoten werden in de andere 2 shows... maarja je wordt verwend na zulke shows :P
En op 10:15 :| :| :| what the hell was het echt de bedoeling dat het 1 enorme salute was zo ziet ie er wel uit namelijk...
heb er als freak natuurlijk geen moeite mee dat ze zulke salutes schieten maar toch :)
En de finale was ook heerlijk
supershow weer
:w
Firespree is offline   Reply With Quote
Old Sat 27-05-2006, 16:21   #3
poziloc

die pauzes in het begin horen zo...zie het als een aankondiging.
bij een hoop buitenlandse shows beginnen ze een kwartier voor de show met een salute en dat om de 5 minuten
  Reply With Quote
Old Sat 27-05-2006, 20:07   #4
Firespree
Banned

Firespree's Avatar

oh okee dat wist ik niet
Maar een salute elke vijf minuten kan ik me nog wat bij voorstellen maar hier leek het alsof ze begonnen en vervolgens weer stopte...
Maar desondanks een geweldige show
Firespree is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules