Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
7 rijen van 7 buizen, 100% afgeladen met 15 gram kruid tot de nok toe gevuld. De best verkrijgbare en nieuwste effecten zijn gebundeld in deze enorme cake. Iedere keer met 7 tegelijk afgevuurd, in een breedte van wel 75 meter en hoogte tot wel 100 meter!
Laatste wijziging: 31/08/2008
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Movie(s) [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] om naar de database te gaan.
wat een geweldige supercake is dit vind ik!
Dat hier nog niet eerder is gereageerd!
Al die kleuren de effecten die erin zitten, in 1 woord geweldig!
Wat er nu al allemaal kan met meer kruit! een toppertje. Deze komt zeker in de collectie!
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Je bent niet de enige met die mening hoor (bigg)
Echt een hele mooie pot!!
(radar)
Hij is zoals ik al bij het filmpje van fpm postte erg mooi!!
Vooral de blauwe met witte blinkers vind ik erg goed!!
En ja proffesionele pot gewoon erg goed!!
(radar)
dit is een van de beste potten die ik hier op nederlandse bodem verkocht zie worden. en het heeft ook nog een redelijke prijs omdat je wel waard voor je geld krijgt.