Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Ik heb vorig jaar trouwens een dvd gekregen van de vuurwerkreus met de proline movies.
Ik heb ze ff allemaal in divx omgezet de kwaliteit is echt super :)
Check: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
[quote]Originally posted by fireworkaddict
[b]zo zo, thanx voor de link, want wordt bij mij IN EDE :P, heel veel pro-line en crown verkocht!!
Waar wordt volgens jou dan veel crown verkocht in EDE??? Ik woon er ook al heel mijn leven, en sinds vorig jaar dealt JACO niet meer in Crown, en Eijlander houdt er de dynasty collectie op na, en de DYnasty is naar mijn mening beter dan Pro-Line (Goedkoper, mooiere effecten)
Ik weet trouwens niet zeker of deze van pro-line is, maar de doos lijkt er verdacht veel op :-P
Lijkt iets in het Deens op te staan, 25 Skuds (25 shots)
foto op: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Anyway, als er iemand ervaring mee heeft... ik hoor het graag.
Originally posted by fireworkaddict zo zo, thanx voor de link, want wordt bij mij IN EDE :P, heel veel pro-line en crown verkocht!!
Waar wordt volgens jou dan veel crown verkocht in EDE??? Ik woon er ook al heel mijn leven, en sinds vorig jaar dealt JACO niet meer in Crown, en Eijlander houdt er de dynasty collectie op na, en de DYnasty is naar mijn mening beter dan Pro-Line (Goedkoper, mooiere effecten)
Nou dan weet ik niet wat er bij jouw fout is gegaan , want vorig jaar ehb ik nog gewoon Pro-Line bij Jasco kunnen kopen, en dit jaar ook weer.
en trouwens, eijlander verkoopt dit jaar niet mer, ivm. met de nieuwe (strenge) eisen.....
Ik heb de folder(s) van Jaco dit jaar alweer binnen.....ik kan wel ff de prijslijst inscanne als het wilt, en als je die graag wilt hebben??
reageer maar even via PM.
By The Way...: FPM is my #1
Last edited by fireworkaddict; Tue 24-10-2006 at 21:28.
Zo gaaf spul en zo goed koop?
Dit ziet er dus echt als het beste spul uit!!!
Maar weet iemand een proline dealer in den haag of omstreken anders ga ik er zkkr te weten voor naar Rotterdam
Zo gaaf spul en zo goed koop?
Dit ziet er dus echt als het beste spul uit!!!
Maar weet iemand een proline dealer in den haag of omstreken anders ga ik er zkkr te weten voor naar Rotterdam
alleen omstreken voor zover mij bekend is:
zoetermeer (Hutuin, Herwijnen)
en Rotterdam dan idd.
In Zoetermeer is er inderdaad bij Tuincentrum Hutuin Pro Line te verkrijgen met oud en nieuw. Kijk op [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] voor de folder van afgelopen jaarwisseling. Deze folder zal rond 6 december vervangen worden door de nieuwe folder van dit jaar.
Van Herwijnen verkoopt producten die inderdaad gelijkend zijn aan de Pro Line collectie. Alleen heet het hier niet "Pro Line", maar is het de "Pyro" collectie. Dus Pyro Killer in plaats van Air Killer, als voorbeeld. Hou er wel rekening mee dat Van Herwijnen wel iets duurder is als de Hutuin qua stuksprijs. Wel krijg je bij Van Herwijnen tien procent korting op je gehele bestelling en kan je bij De Dump (herwijnen) bestellen in de voorverkoop.
Hutuin had afgelopen jaar, voor het eerst sinds jaren, geen voorverkoop meer en ook is hier geen 10% korting tijdens de aankoop.
Last edited by Sweet Laker; Sun 22-05-2005 at 21:27.
Klopt hij doet het niet, anders zou je even op deze webiste moeten kijken, dit is namelijke de leverancier. [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Die heeft geen enkele importeur op zijn site staan omdat dit niet voor de cosument intresant is ...Je zal moeten wachten op de nieuwe folder of even forums rondzoeken naar folders van afgelopen jaar ..