Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Van mij mogen ze best al het knalvuurwerk afschaffen en het siervuurwerk meer kruit inhoud geven. Bijvoorbeeld 400gr zoals in Engeland. Geen geknal meer door de jeugd. Veiliger in gebruik in vergelijking met knalvuurwerk, een stuk mooier om te zien en de vuurwerk branch kan mooier vuurwerk produceren. Als ze ook dan nog is wat doen aan dat prijzenkartel in Nederland zijn wij allemaal een stuk gelukkiger.
__________________ Mascletas: "The most accurate simulation of thunder, humans can simulate..."
Fallas is helaas weer voorbij... ;(~~~
Gelukkig hebben we de FPM videobeelden nog om alles weer naar boven te halen. Want 5 dagen bier/bacardi doet een mens wel eens dingen vergeten hahaha!
Vorige week woensdag was er een vuurwerk demo van ProLine in Nieuwegein. Was wel leuk opzich, de show was wel slecht afgestoken, slechte presentatie maar er zat wel leuk vuurwerk tussen. Maar toch als ik Legaal koop dan koop ik Crown Collection. Ik heb de hele show (14 min) opgenomen met m'n telefoon, de kwaliteit is niet super goed. Maar misschien leuk voor een kleine indruk. Mocht je m willen hebben stuur me dan even een mailtje ofzo. Ik weet niet of ik m hier mag posten? Maar gezien het filmpje 14mb ongeveer is heb ik geen zin om m op m'n eigen webruimte te zetten ivm dataverkeer. Dus mocht iemand m op z'n server willen zetten hoor ik t ook wel
Nu krijg ik 2x Royal-20 van pro line cadeau maar ik kan er geen filmpje van vinden. Heeft iemand die ergens voor mij ??
Hey, dit is een nieuw artikel, op proline vuurwerk is zelfs nog geen beschrijving van de pot te vinden.. Dus nog even afwachten. Komt na o&n wel en hopelijk voor jou misschien wel de 29ste of 30e
Hey, dit is een nieuw artikel, op proline vuurwerk is zelfs nog geen beschrijving van de pot te vinden.. Dus nog even afwachten. Komt na o&n wel en hopelijk voor jou misschien wel de 29ste of 30e
Er zijn wel beschrijvingen :p
Royal: of [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Raiders: of [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Sweden by night: of [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Heeft iemand enig idee welk effect er uit de silver star F komt?(die grootste)
Ik heb zo'n vermoeden dat dat het laatste effect van het filmpje van de vuurwerkreus is. Het is me ook opgevallen dat silver star G niet op het filmpje staat?
Ook de kleuren op alle filmpjes van [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] zijn een beetje vaag, in het echt zijn ze duidelijker.:w
Heeft iemand enig idee welk effect er uit de silver star F komt?(die grootste)
Ik heb zo'n vermoeden dat dat het laatste effect van het filmpje van de vuurwerkreus is. Het is me ook opgevallen dat silver star G niet op het filmpje staat?
B.V.D.
Pyro Pipo onderstand de link naar de site van Campie. Hij heeft goede filmpjes van Proline.: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
:w :w
misschien staan hier nog bruikbare filmpjes op: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]