Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] om naar de database te gaan.
Ook van dit filmpje heb ik een bevestiging gekregen dat het om de pot gaat die in de eerste post word beschreven. Ook deze ziet er niet slecht uit maar de prijs is altijd nog het bewijs...Ofzoiets hehehe.
Goed nieuws dat deze pot in Nederland straks verkrijgbaar is.
Ben inderdaad reuze benieuwd naar de prijs.
De JW 63 is een prachtpot, een aanrader voor iedereen, vooral als je een liefhebber van het willow effect bent.
Ik heb deze pot vorig jaar gehad. Had niet verwacht dat deze potten naar Nederland zou komen. Echt super dingen zijn dit. Ik hoop dat er nog meer van deze serie naar Nederland komen. Maar de prijs word nog even afwachten...
Ik heb even gekeken naar enkele leeg geschoten potten die ik nog op me kamer had staan. En er zit inderdaad bijna overal rond de 400gram in. Er zit dus zo'n 115 gram minder in de JW 63 voor de Nederlandse markt.
Dit zal te maken hebben met het aantal gram dat er per tube in mag zitten, denk ik?
Misschien dat ze 2 soorten hebben? 1 voor de 'nederlandse' markt met een vulling van 15gram per tube (285/19) en 1 met 20gram per tube. (400/19)
Of aan hebben laten passen aan de markt?
400gram voor een 19 schots potje is voorlopig op de nederlandse markt, legaal, niet toegestaan.
Neemt niet weg dat het een mooie pot is of die nu 285 gram of 400 gram kruit bevat.
De adviesverkoopprijs is €28,50.
De folder met prijzen staat al online hoor ([Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ])
Hier nog een [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] met een wat hogere kwaliteit. Ik weet verder niets over versies.
Dank u vriendelijk, zal volgende keer eerst zoeken en dan vragen stellen