Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Hier een filmpje van het vuurwerk ter gelegenheid van de Furiade in Maassluis.
Het vuurwerk werd verzorgd door Azuma ,en werd mede opgebouwd door leden van de Fpm crew en friends, onder toezicht van Dieter van Pyro Events & Design
Maximaal caliber 2,5 inch.
Thread : [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] File : wmv Size : 111 mb Duration : 11 min 39 seconds
/ ////_______I
) /(_)
/__/
Even niet met alle eer strijken maar de show is dit keer gemaakt door Jaco een van de oude garde van Azuma. Jaco is ook een oud gediende van MS die al denk ik sinds ze 12de meeloopt.
Ja heel leuke show bedankt voor het delen!!
Maar het geluid klinkt niet helemaal lekker...
Met andere microfoon of verbeeld ik me dat maar..?
(radar)
Son-T heeft vanaf de wal aan de kant van Rozenburg gefilmd. De afstand vanaf daar, bedroeg om precies te zijn 411 meter. Van wal tot wal was het 531 meter! Vandaar dat het geluid effe anders is.
Filmpje staat opnieuw online.
In het eerste gedeelte van de show is er iets mis gegaan gister met het monteren.(con)
Er werden nog div shells geschoten en wat blokken.
Dus ik zou zeggen kijk het filmpje nog een keertje zodat je een totaalbeeld krijgt van de show.
Sont.
/ ////_______I
) /(_)
/__/
Mijn mening die deel ik met denk ik iedereen die de show heeft gebouwd; Goed showtje, alleen te mager in caliber waardoor de show ook wat iel overkwam. Door de grote afstanden moeten hier minimaal 4" shells worden geschoten, anders is een beeldvullend geheel erg moeilijk zoals was te zien.
Vroeguah werd deze show geschoten met calibers tot 12" en dan zelfs nog vanaf de kade , maar ja... Vroeguah...
Heb het filmpje net bekeken...maar ik persoonlijk vindt het geen goede show
vindt het rommelig.....de finale lijkt leuk te gaan worden...lekker opbouwend...maar deze valt weer dood...jammer...ben beter gewend
weet niet wat de oorzaak hier van is??