Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Hier het eerste filmpje van het festival in Scheveningen. Het festival werd geopend door China.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 119.3Mb
Duration: 12 Minutes and 20 seconds
De ratelbanden vond ik wel gaaf om te zien,is voor mij nieuw,dat vond ik wel weer een pluspunt.
Van een land als China had ik wel wat meer verwacht..Het duurt vrij lang voor dat de show een beetje op gang komt en weinig variatie wat hierboven al werd gezegd. Dit is nou niet bepaald een ''knallende opening'' van een Vuurwerkfestival. Het budget zal natuurlijk weer erg laag zijn, maar ook met een laag budget kun je wel een leuke show neerzetten , toch?
Voor ons, de freaks, is een vuurwerkshow al gauw dat gedurende de hele show, de hele lucht gevuld is. Dit zie je ook veel bijvoorbeeld bij Nuits de Fue.
Als we dit ook in Nederland geen verwachten kunnen we beter thuis blijven ben ik bang voor, want zo een spektakel in Nederland, is bijna onmogelijk met deze vuurwerkwet.
Overigens waren de shows van Nederland en Brazilië erg mooi. Dit was denk ik de kans om echt een goede en mooie vuurwerkshow te zien, zonder daar voor naar het buitenland te moeten.
Ik heb in ieder geval genoten van dit festival en ik ben blij dat er in ieder geval een festival is in Nederland.
Maar ik geef je wel gelijk dat een land als China iets beters had kunnen neerzetten. Maar hun budget speelt een grote rol helaas. En misschien hebben ze het geld, toch verkeerd gebruikt:(