Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Hier het filmpje van de show geschoten in Bergschenhoek op 29 Mei 2008. Hij bestaat uit Consumenten vuurwerk met diverse cakes en candles van de Kruiterij. De show is geschoten door Azuma Fireworks.
Foto's zijn van member Sisser!
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 77Mb
Wat een verschil met bergschenhoek, en dit alleen met consumenten vuurwerk. Lekker tempo alleen jammer dat hierin ook niet een echte finale zat. filmpje werd wel abrupt beeindigd, of heb ik dit mis???
Mijn complimenten aan azuma dat ze met dit bescheiden materiaal toch een leuke show er van hebben gemaakt.
Zal je zeggen Donald en Toon deze show verzorgd hebben onder toezicht van mij.
Ik kon niet werken door een ontsteking aan mijn voet dus heb hun de show laten maken.
Nogmaals dank hiervoor ( Toon 7de keer ).
Dieter, Beterschap met je voet en hoop dat het snel geneest. Vind het geweldig dat je dankzij de hulp van toon en donald deze leuke show toch heb kunnen schieten.
Zal je zeggen Donald en Toon deze show verzorgd hebben onder toezicht van mij.
Ik kon niet werken door een ontsteking aan mijn voet dus heb hun de show laten maken.
Nogmaals dank hiervoor ( Toon 7de keer ).
Dan kan je ook mooi de rotzooi afschuiven op de mannen
Wat een verschil met bergschenhoek, en dit alleen met consumenten vuurwerk. Lekker tempo alleen jammer dat hierin ook niet een echte finale zat. filmpje werd wel abrupt beeindigd, of heb ik dit mis???
Mijn complimenten aan azuma dat ze met dit bescheiden materiaal toch een leuke show er van hebben gemaakt.
m.vr.gr. henk
De finale bestond uit zo een 20 mixed cakes en 20 flower thunder potjes. Deze begint na de kamuro cakes. Ik moet eerlijk zeggen dat het soms moeilijk is om te combineren. Alles heeft wel een mixed effect. Persoonlijk zou ik meer andere merken inkopen zodat je van consumenten potten een topshow kan maken.