Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Old Sat 20-01-2007, 11:15   #26
Ollie
Registered User

Ollie's Avatar

Re: [AANRADER!!!] XXVII Festival de Pirotecnia 2006

Dit is dus ieder jaar op dezelfde datum. Ook nog een mascleta overdag of alleen de ene show in de avond?
Old Sat 20-01-2007, 15:43   #27
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ollie View Post
Dit is dus ieder jaar op dezelfde datum. Ook nog een mascleta overdag of alleen de ene show in de avond?
Er is een avondshow op de 8ste van Oktober en een mascleta op de 9de van Oktober. De mascleta is overigens zonder salutes en mines waar salutes uit komen. Dit omdat er geen hekken omheen staan.

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Tony is offline   Reply With Quote
Old Mon 21-04-2008, 20:41   #28
Richardus
Registered User

WAaaaaa! Wat een asociale show! Ondertussen een aantal (tussen 5 en 10) shows bekeken hier op fpm, maar dit spant tot nog toe de kroon (en dat wil wat zeggen, want ik heb al mooie films gezien) Wat een prachtige effecten, "meticulous" timing (weet NL woord niet), mooie kleuren en opbouw... Kwamen er nou een soort parachutes voorbij?
En die dingen die op en neer gaan zijn sowieso al bijzonder, maar hier echt wonderschoon gebruikt. Ja, dit is een show om af en toe weer terug te zien. Puur kippenvel.
Richardus is offline   Reply With Quote
Old Tue 03-06-2008, 21:27   #29
Richardus
Registered User

Toch nog 1x commentaar, nou ik 'm nogmaals bekeken heb.

Dit is een vrijwel perfecte show inderdaad. Heel degelijk. Niet verrassend maar een show van RiCaSa zoals je hem zou willen meemaken. Niet elke show van hem vind ik even uitzonderlijk goed, maar deze springt er met die van Fallas 2003 toch echt bovenuit.
Degelijk is het, maar niet verrassend dus. Weinig originele effecten, weinig originele kleurcombinaties, weer een aantal keer gebruik van Italiaanse invloeden (zelfs bommen?) wat we de laatste 2/3 jaar van hem zagen... Ik wil het gewoon geen 10 geven, heel lullig. Ik bedoel; dit is een show van de allerbovenste plank, maar omdat ie net dat beetje originaliteit en bijzondere effecten mist, blijft ie bij mij hangen op een 9.5 (maar neigend naar die 10, ja kom op zeg...)
Richardus is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules