Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Dusseldorf Japantag 2000.
Een 3 kwartier durende show met mooie bommen.
we hebben voor jullie het beste in een kwartier om gezet.
de show begint gelijk goed, een 600mm (24inch) gaat de lucht in , en ook deze show eindigd met een 600mm.
verder zien we weer de bekende figuur bommen.
maar jammer genoeg heeft deze show heeft geen golden shower.
veel kijk plezier
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Ik heb het probleem ook alleen nu geen zin om hem opnieuw te doen.
Een bestand converteren wat al een keer geconverteerd is vind ie niet zo fijn en doet ie gerust 3 uur over..
Voor diegen die hem ook helemaal willen zien en daarvoor de vlc player willen hier staan de download links: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
gr: h-s
Heel mooi filmpje met heel mooi vuurwerk.Lijkt me een heftige ervaring om 6 inch shells te zien ontploffen met de daarbij behorende uitwerking....heel lekker hoor dat nagalmen.
Ik kijk overigens ook vaak op internet naar Japanse vuurwerkshows (linkjes heb ik al eens voorbij zien komen op het forum).
Tellurian
6 inch bommen ???? dit is toch echt een slagje groter. wat een geweldige bommen zitten hier tussen echt super. als je de uitwerking ziet van somige grote kalibers. prachtig. bedankt dat je deze film met ons wou delen en bedankt voor de moeite.