Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Moet zeggen dat ik dit een erg goede show vond. Hoewel het vergelijkingsmateriaal niet meer vers in mijn hoofd zit, zou ik willen zeggen dat ik deze show beter vond dan de shows van Vicente tijdens Fallas. De reden daarvoor is dat ik de Fallas-shows vaak te massaal vind.
Dat "niet het vele goed is, maar het goede veel" en dat dus ook met minder materiaal een hele goede show geschoten kan worden, bewijst Vicente wat mij betreft met deze show. De show in Castellón was goed opgebouwd, had een heldere structuur, was geen minuut vervelend, bood voldoende afwisseling, enz..