Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Ben bang dat je tot de verkoop dagen of tot na oud en nieuw zou moeten wachten.
Stiekem hoop ik dat die de rauwe gil van de wel bekende Tolle Lola heeft
Ik heb deze pijlen gisteravond uitgeprobeerd.Qua gil komen ze dicht in de buurt van de tolle lola's, echter stijgt deze pijl hard gillend op en dat is het dan.Geen effect ofzo, gewoon gillend omhoog en dan stopt ie gewoon als ie hoog is...
Ik denk dat het de beste gil pijl is op de Nederlandse markt. Ik heb wat filmpjes binnen gekregen inclusief 1 van deze pijl en deze is toegevoegd aan de eerste post.
Had er een paar rond 8u afgestoken, toen kon je in Arnhem nog zien hoe hoog ze gingen. na 12u ook 1 afgestoken, nou, na 1 seconde was ie letterlijk in de rook opgegaan en moest je maar gissen waar hij naartoe vloog, maar de gil blijft leuk!
Dit is zeker een hele mooie pijl.
Een mooie harde knal , zou deze geweldige pijl helemaal afmaken.
Waarschijnlijk zit hier het maximale aan kruit in. Als je dan een knal gaat toevoegen ben je weer een gedeelte van je fluit kwijt en deze is juist zo mooi omdat hij erg lang doorgaat.
Het enige minpuntje van deze pijlen vind ik dat sommige moeite hebben met opstijgen waardoor hij een vreemde baan kan kiezen. Hier zou nog even naar gekeken moeten worden. Op de 31ste heb ik 3 pakken van deze pijlen afgestoken en ik heb echt staan te genieten. Toppers zijn het!
Als ik zo naar het filmpje kijk, dan zijn de Screaming girls van Evuco toch een tandje beter, hardere gil/schreeuw en gaan veel langer door. Ook zijn ze nog eens een stukje goedkoper (7,50 per 5 stuks).