Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Ik heb vorig jaar een bijna dezelfde batterij gezien, voor de helft van de prijs van deze... dus ik begrijp gewoon niet waarom hij hier in Nederland dan duurder moet zijn :( wel een pracht van een product.
Tja, ik heb ooit opgemerkt dat k niet snapte dat niemand de Belgische "W-shape Chry Crackling" [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] voor de NL markt ontwikkelde (aangezien dit een al jaren geprezen product is).
Nu is er een soortgelijk iets, maar als je er dan zo'n prijs aan hangt (in vergelijking met die uit Belgie) dan gaat het natuurlijk niet écht werken.
Een exacte kopie van die uit Belgie, voor een paar eurotjes meer dan de BE prijs (€18,50), is dat teveel gevraagd?
Last edited by GiveMePow(d)er; Wed 26-12-2007 at 12:58.
Houd er wel rekening mee dat deze NL pot 350 gram bevat en dus een stuk zwaarder is dan de Belgische versies. Het prijsverschil is dan nog niet zo gek
Prijsverschil? Het gaat om meer dan het dubbele terwijl de uitwerking van de Belgische variant mij een betere indruk geeft, zie: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]