Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Go Back   Freakpyromaniacs Forums > Freakpyromaniacs Movie Database > Consumenten Vuurwerk Movies > GBV Vuurwerk Movies
Register Members List Chat Mark Forums Read

GBV Vuurwerk Movies In deze movie categorie vindt je films gemaakt op een product demo avond van GBV vuurwerk die o.a het merk Pro Line importeert.

Reply

LinkBack (11) Thread Tools Display Modes
Old 8 november 2006, 03:08   #1
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.217 Times in 2.856 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
[Pro Line] Thunder Gold Brocade

De Thunder Gold Brocade is een 19schots cake met gouden palmen. Deze cake kost €27,50

Thunder Gold Brocade by Pro Line

File: wmv
Size: 8.8Mb
Duration: 56 Seconden

Tony is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 13:48   #2
rovasa
Registered User

Re: [Pro Line] Thunder Gold Brocade

op die site van prolinevuurwerk staat dat deze cake nooit meer terug komt en uit het assortiment is.. en is die nu wel geschoten op de demo?

en gaf deze cake eerst niet een veel grote effect?

Last edited by rovasa; 8 november 2006 at 13:50.
rovasa is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 15:36   #3
dannyverwoerd
Registered User

Eerst leek het meer op het effect van de golden glory wat ik van filmpjes heb kunnen zien, mischien dat ze hem nu daarom hebben veranderd.
dannyverwoerd is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 17:27   #4
pyro.d
Registered User

pyro.d's Avatar

Quote:
Originally Posted by dannyverwoerd View Post
Eerst leek het meer op het effect van de golden glory wat ik van filmpjes heb kunnen zien, mischien dat ze hem nu daarom hebben veranderd.
Deze hadden ze vorig jaar ook, toen was het effect hetzelfde als nu. Ik had deze vorig jaar, niet echt een aanrader.

Ik geloof dat Pro Line 3 jaar geleden wel een andere 19 schots pot had met goud effect die top was, die zat in een pakketje van 3 19 schots potten, Brocade gold, Paarse boeketten en een soort blink achtige tails...

12-3-2009 3th Las Fallas!!!

Last edited by pyro.d; 8 november 2006 at 17:32.
pyro.d is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 17:34   #5
Deanliner
Registered User

Deanliner's Avatar

Send a message via MSN to Deanliner

ik vind deze pot nou niet bepaald spectaculair, misschien als je er 3 naast elkaar zet maar voor die prijs vind ik het niet zo
Deanliner is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 18:04   #6
Relex
Registered User

Het eerste jaar dat deze pot uitkwam, was deze echt fantastisch!!! ik ben blij dat ik hem toe had gekocht en heb daarna nooit meer een pot gehad die deze overtrof.

Maar het jaar later was die uit het assortiment (mocht niet meer), jaar daarna kwam die terug en dit jaar weer zoals te zien is op het filmpje: waardeloos...

Die nieuwe dure gold pot die is niet eens zo mooi als de oude gold brocade was :(
Relex is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 19:39   #7
Marc_87
Registered User

http://www.prolinevuurwerk.nl/movies/5089.wmv

Hier staat de eerste versie en die was VET!
Marc_87 is offline   Reply With Quote
Old 8 november 2006, 19:40   #8
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.217 Times in 2.856 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony

Quote:
Originally Posted by Relex View Post
Het eerste jaar dat deze pot uitkwam, was deze echt fantastisch!!! ik ben blij dat ik hem toe had gekocht en heb daarna nooit meer een pot gehad die deze overtrof.

Maar het jaar later was die uit het assortiment (mocht niet meer), jaar daarna kwam die terug en dit jaar weer zoals te zien is op het filmpje: waardeloos...

Die nieuwe dure gold pot die is niet eens zo mooi als de oude gold brocade was :(
Vergeet even de afstand van het filmen niet. De pro line film is van dichtbij en die wij online hebben gezet is van ongeveer 30 a 35 meter afstand gefilmd als het niet meer is.

Tony is offline   Reply With Quote
Old 9 november 2006, 00:51   #9
fireworkaddict
Registered User

Als ik het filmpje zo zie denk ik ook van; Hé, die pot had toch een veel grotere uitwerking een (aantal) jaar geleden? Maar in het echt was die toch nog steeds best aardig...

Maar tussen de potten, en de camera's van FPM zit de breedte van een voetbalveld (letterlijk en figuurlijk).
Ook is dit van de zijkant gefilmd. Maar dat zal bij deze pot niet heel verschil maken.
Productnummer is bovendien ook nog hetzelfde. Dus denk niet dat er een verschil in zit.
By The Way...: FPM is my #1
fireworkaddict is offline   Reply With Quote
Old 9 november 2006, 09:36   #10
dannyverwoerd
Registered User

Ik denk dat ze hem toch veranderd hebben zodat mensen eerder de golden glory kopen. Want die is wel supermooi!
Old 9 november 2006, 12:16   #11
mike_17
Registered User

mike_17's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Vergeet even de afstand van het filmen niet. De pro line film is van dichtbij en die wij online hebben gezet is van ongeveer 30 a 35 meter afstand gefilmd als het niet meer is.
De effecten van de 'oude' Brocade blijven zowiezo langer hangen dus...

Last edited by Schuim; 9 november 2006 at 14:51.
mike_17 is offline   Reply With Quote
Old 9 november 2006, 13:18   #12
fireworkaddict
Registered User

Dat is volgens mij wel zo ja. Dat de effecten van de 'oude' versie langer bleven hangen...
Maar alsnog vindt ik het best een aardig potje.
By The Way...: FPM is my #1
fireworkaddict is offline   Reply With Quote
Old 9 november 2006, 15:47   #13
Relex
Registered User

Quote:
Originally Posted by Marc_87 View Post
http://www.prolinevuurwerk.nl/movies/5089.wmv

Hier staat de eerste versie en die was VET!
Precies die heb ik gehad ja :) en dit was veruit de beste pot voor zijn geld die ik ooit heb gehad.

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Nee dat snap ik wel, maar ik heb ook deze gefilmde pot vorig jaar gehad en vond hem een dikke tegenvaller...

Overigens waren de mensen om mij heen ook dik teleurgesteld in de pot omdat ik daarvoor nog zulke grote verhalen had van deze pot..

Zelfs de nieuwe Golden Glory kan naar mijn smaak niet tippen aan de oude Gold Brocade (Gezien het feit dat je daar 2 tegelijk van kan kopen voor het geld van deze pot).

Last edited by Relex; 9 november 2006 at 16:27.
Old 9 november 2006, 19:32   #14
dannyverwoerd
Registered User

2 tegelijk? Die ouwe was toch 27,50 voor 19 shots. Nu heb je 40 euro voor 26 scts. En 2x zoveel gram. Lijkt me dat je dat aan de effecten wel zult gaan merken!
Old 9 november 2006, 20:17   #15
Relex
Registered User

Quote:
Originally Posted by dannyverwoerd View Post
2 tegelijk? Die ouwe was toch 27,50 voor 19 shots. Nu heb je 40 euro voor 26 scts. En 2x zoveel gram. Lijkt me dat je dat aan de effecten wel zult gaan merken!
Ok, ik betaal daar geen 27.50 voor ;)

Maar ik vermoed dat de eerste versie van de Gold Brocade simpelweg meer dan 200 gram kruit bevatte... het effect was echt groot! bleef erg lang hangen en had ook een heel ander geluid tijdens ontploffing in de lucht dan met alle andere potten die ik ooit heb gehad.
Sponsored Links
Old 9 november 2006, 21:47   #16
shinji
Registered User

Ik had dat ding ook, het eerste jaar. Ze werden per 3 verkocht. Blue Peony en Color glittering zaten er toen ook bij. Ik verwachtte er heel veel van en vond hem ook wel mooi, maar later op die avond stak ik de Insomnia van crown en de Titania van New Spirit af en vergeleken daarmee was dat potje van Pro Line kinderspel.
De Golden Glory daarentegen lijkt mij wel de moeite waard, want zoals ik al eerder schreef, lijkt het wel of GBV een ander recept gebruikt voor zijn nieuwe 200+ potten.
shinji is offline   Reply With Quote
Old 10 november 2006, 00:33   #17
Relex
Registered User

Quote:
Originally Posted by shinji View Post
Ik had dat ding ook, het eerste jaar. Ze werden per 3 verkocht. Blue Peony en Color glittering zaten er toen ook bij. Ik verwachtte er heel veel van en vond hem ook wel mooi, maar later op die avond stak ik de Insomnia van crown en de Titania van New Spirit af en vergeleken daarmee was dat potje van Pro Line kinderspel.
De Golden Glory daarentegen lijkt mij wel de moeite waard, want zoals ik al eerder schreef, lijkt het wel of GBV een ander recept gebruikt voor zijn nieuwe 200+ potten.
Nou ik wacht dan maar in spanning af op de eerst komende productdemo in de buurt (begin december)... dan kan ik hem met eigen ogen aanschouwen (roll)
Old 21 december 2006, 14:32   #18
Timmie_Marjon
Registered User

ik vind het effect slecht uitgewerkt
Timmie_Marjon is offline   Reply With Quote
Old 21 december 2006, 17:55   #19
gangsta
Registered User

deze zal nooit bij mij op verlang lijstje komen:) haha want jah de effecten zijn heel klein en mega kort, geld absoluut niet waar naar mijn mening
gangsta is offline   Reply With Quote
Old 21 december 2006, 23:32   #20
Grizmo Raizor
Registered User

Grizmo Raizor's Avatar

Send a message via Yahoo to Grizmo Raizor

Hmmm.. na 5 schoten heb ik het filmpje maar gestopt. Dit is dus niet de Broccade crown van twee of drie jaar geleden. Die van toen kon je dus zien dat het een Broccade Crown was, maar dit blokkie is werkelijk waar een aanfluiting. Sleche effect die ook nog eens snel weg is. En dan de prijs, hier is íe zelfs 30 euro. Neem ik toch liever die heerlijke 7 steps van Hardix... yammie, dat is pas een mooie Crown cake!!
Old 22 december 2006, 18:17   #21
Relex
Registered User

Quote:
Originally Posted by Grizmo Raizor View Post
Hmmm.. na 5 schoten heb ik het filmpje maar gestopt. Dit is dus niet de Broccade crown van twee of drie jaar geleden. Die van toen kon je dus zien dat het een Broccade Crown was, maar dit blokkie is werkelijk waar een aanfluiting. Sleche effect die ook nog eens snel weg is. En dan de prijs, hier is íe zelfs 30 euro. Neem ik toch liever die heerlijke 7 steps van Hardix... yammie, dat is pas een mooie Crown cake!!
Exact ik had het blok in 2003 en ik was ZO onwijs verrast door de uitwerking!!! ik kon niet geloven dat het een legaal 200 grams blok was :) het effect was vol en bleef lang hangen en de knal gaf een soort speciale fluitende echo dat