Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Go Back   Freakpyromaniacs Forums > Website and Forum > Updates > Frontpage, Forum and Album
Register Members List Chat Mark Forums Read

Frontpage, Forum and Album In dit sub forum vind je informatie over updates die wij doen op de frontpage, het forum en het foto album wat betreft software en uiterlijk. Ook zullen we hier de updates plaatsen wat betreft aanvullingen in de shop.

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 13 september 2006, 09:22   #36
Afcajax
Registered User

Afcajax's Avatar

Thanked 1.051 Times in 230 Posts
Re: www.500gram.nl

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Om eerlijk te zijn ga ik niet hard aan de slag. Ik vond de spullen van Broekhoff goed tegen vallen. Niks vernieuwends en hoop spullen met dezelfde effecten. Is mijn echt tegen gevallen en ik had er zoveel van verwacht. IK ga morgen maar weer verder met de Dynasty en Full Loaded filmpjes....De beelden van vanavond komen later deze week wel.
Ik heb dan ook nog nooit een pot van Broekhoff in m'n collectie gehad, dus vond het erg mooi om te zien. In dat geval is je kijk er op dan ook een stuk anders. Zelf heb ik dat gevoel elk jaar juist van Proline als er nieuwe spullen uitkomen aangezien ik dat merk al jaren koop. Veelal denk ik dan ook, niet veel nieuws. Maar nu zag ik veel gouden effekten, palmen, coconuts, leuke z-shapes enzo, ook veel blauw toch erin verwerkt, dingen die bij Proline heel erg missen.
Wel ging er een aantal keer iets goed mis bij de potten daar mogen ze wel even naar gaan kijken. Vooral de potten die er spontaan te vroeg mee ophielden. De muziek vond ik overigens niet zo'n probleem. De knallen kwamen er goed overheen en ik vond ze aardig hard voor legale begrippen.

Last edited by Afcajax; 13 september 2006 at 09:39.
Afcajax is offline   Reply With Quote
Old 13 september 2006, 12:10   #37
X-Treme
Registered User

Quote:
Om eerlijk te zijn ga ik niet hard aan de slag. Ik vond de spullen van Broekhoff goed tegen vallen. Niks vernieuwends en hoop spullen met dezelfde effecten. Is mijn echt tegen gevallen en ik had er zoveel van verwacht. IK ga morgen maar weer verder met de Dynasty en Full Loaded filmpjes....De beelden van vanavond komen later deze week wel.
Dan heb ik gelukkig niets gemist. Ik kon afgelopen avond niet aanwezig zijn en bij de 2de demo van broekhoff volgende week zit ik al bij de demo van Lesli.
X-Treme is offline   Reply With Quote
Old 13 september 2006, 12:30   #38
Olympicdragon
Registered User

Olympicdragon's Avatar

Quote:
Originally Posted by X-Treme View Post
Dan heb ik gelukkig niets gemist. Ik kon afgelopen avond niet aanwezig zijn en bij de 2de demo van broekhoff volgende week zit ik al bij de demo van Lesli.
Dan ga je toch maandag naar lesli zodat je dinsdag naar Broekhoff kan, doe ik ook.
Old 13 september 2006, 13:38   #39
Michel_G
Registered User

Quote:
Originally Posted by Afcajax View Post
Ik heb in elk geval al even een overzichtje voor jullie van wat er allemaal afgeschoten werd deze avond.. Alle produkten werden steeds per 3 tegelijk afgeschoten met een bijpassend muziekje. Aan het eind volgde er nog een spetterende finale met de mooiste potten :)

Ik was persoonlijk erg onder de indruk van de Dynamic Savant, de poseidon (als ik het goed herinner) en natuurlijk de megatronix
Vergeet ook niet de heerlijke positiviteit van de heer met de microfoon, tijdens de demo ! :-P

Dynamic Savant was inderdaad leuk, leuk te zien dat er ook een "finale" in verwerkt was van 3 schoten tegelijk. Echter moet er toch veel meer te halen zijn uit 500 gram. Tevens vond ik de Vigilante (van Phoenix collection) ook nog wel leuk, maar zelfde verhaal als Savant. (wel minder dan Savant). Is gewoon allemaal maar net iets beter.
Poseidon zat echt een fors tempo in, alles recht omhoog, maar viel mij mee, ik was bang dat er te weinig tempo in zou zitten, echter weinig spectaculair.

Was gewoon weinig creativiteit te bespeuren, gewoon weinig lef getoond met nieuwe producten. Veel potten (o.a.turbobox, V-box) gewoon vergroot, maar niet of nauwelijks verbeterd. (Bion, grote "V-box" heeft wat andere kleurtjes, maar geen crackling).

Was geinig om te zien, opzich wel wat leuke dingen gezien, maar niet gezien waar ik op gehoopt had: Veel vernieuwende en creatieve potten, die zicht echt onderscheiden van de "oude" 200 grams cakes.

Was trouwens ook leuk nu eens een paar heren achter FPM ontmoet te hebben (waaronder Tony).

Last edited by Michel_G; 13 september 2006 at 13:44.
Michel_G is offline   Reply With Quote
Old 13 september 2006, 17:55   #40
brian the freak
Registered User

brian the freak's Avatar

Send a message via Yahoo to brian the freak

aan afca : mooie fotos, ook enig idee hoeveel dat imposante pijlenpakket op foto nr.6 moet gaan kosten?

Verder toch wel veel nieuwe blokken ben ook met name benieuwd naar een filmpje van dat hele grote blok ``rythum box`` maar die zal wel een vermogen gaan kosten denk ik.
Old 13 september 2006, 18:21   #41
Michel_G
Registered User

Quote:
Originally Posted by brian the freak View Post

ben ook met name benieuwd naar een filmpje van dat hele grote blok ``rythum box``

Niet veel anders dan de turbobox, duurt alleen wat langer, maar gaat in hetzelfde tempo ongeveer. Weinig bijzonders aan dus.

Last edited by Michel_G; 13 september 2006 at 18:23.
Thanks by
Old 13 september 2006, 21:32   #42
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.217 Times in 2.856 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony

Admin break:

Dit is een thread over de website www.500gram.nl dus niet voor losse discussies over diverse cakes en andere producten. Daar hebben we een thread voor en die heet 500gram in NL.

Tony is offline   Reply With Quote
Old 14 september 2006, 00:59   #43
Afcajax
Registered User

Afcajax's Avatar

Thanked 1.051 Times in 230 Posts

Over de prijzen was nog niks bekend, maar zal niet lang duren voordat de folder online komt neem ik aan.
Old 14 september 2006, 01:04   #44
Michel_G
Registered User

Gisteravond, (eergister alweer zie ik nu), tijdens de demo avond van broekhoff, lag er achter in de zaal een map (bij de vuurwerkdummy's) met daarin de nieuwe folders meen ik. Ik ben zo stom geweest niet te kijken, maar stonden daar toevallig ook al (voorlopige) prijzen in ?
Old 14 september 2006, 01:56   #45
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Quote:
Originally Posted by Michel_G View Post
Gisteravond, (eergister alweer zie ik nu), tijdens de demo avond van broekhoff, lag er achter in de zaal een map (bij de vuurwerkdummy's) met daarin de nieuwe folders meen ik. Ik ben zo stom geweest niet te kijken, maar stonden daar toevallig ook al (voorlopige) prijzen in ?
Nee hier stonden geen prijzen in helaas.

Sponsored Links
Old 14 september 2006, 02:39   #46
bob1
Registered User

bob1's Avatar

Quote:
Nee hier stonden geen prijzen in helaas.
Bij en aantal artikelen stonden wat prijsjes. Overige stond € 00,00.
bob1 is offline   Reply With Quote
Old 20 september 2006, 21:31   #47
stfn_mlc
Registered User

wanneer komen er nieuwe filmpjes op 500gram.nl.
van andere merken?:-P
stfn_mlc is offline   Reply With Quote
Old 20 september 2006, 21:47   #48
poziloc

als er film matriaal is......wat hier staat, staat ook op 500 gram
  Reply With Quote
Old 20 september 2006, 22:25   #49
koen0s
Registered User

koen0s's Avatar

Hoe zit het eigenlijk met Diamond Collection. Er lijkt vooralsnog geen 1 500 grams pot, op de markt te komen. Is daar een speciale reden voor, of wil Diamond er gewoon niet aan beginnen?

Ik vind het opzich wel jammer, want ik ben zeer tevreden over het vuurwerk van Diamond;)

Gr. Koen
Old 20 september 2006, 22:26   #50
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Quote:
Originally Posted by koen0s View Post
Hoe zit het eigenlijk met Diamond Collection. Er lijkt vooralsnog geen 1 500 grams pot, op de markt te komen. Is daar een speciale reden voor, of wil Diamond er gewoon niet aan beginnen?

Ik vind het opzich wel jammer, want ik ben zeer tevreden over het vuurwerk van Diamond;)

Gr. Koen
Diamond komt ook met nieuwe spullen.Binnenkort krijgen we de fotos en de videos van de spullen. Nog even geduld.

Thanks by
Old 26 september 2006, 11:27   #51
brian the freak
Registered User

brian the freak's Avatar

Send a message via Yahoo to brian the freak

De artikelen van diamond staan nu op de site.
Old 26 september 2006, 18:57   #52
yojesse
Registered User

yojesse's Avatar

Komen er ook nog filmpjes van diamond collection????
yojesse is offline   Reply With Quote
Old 26 september 2006, 18:58   #53
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Quote:
Originally Posted by yojesse View Post
Komen er ook nog filmpjes van diamond collection????
Ja die komen zeer binnenkort online., :w

Thanks by
Old 26 september 2006, 22:32   #54
markmt5
Registered User

markmt5's Avatar

hallo,

Ik heb het probleem dat ik niet meer de site 500gram.nl kan bezoeken :'(
elke keer zie ik 1 seconde de frontpage van 550gram.nl en daarna springt die gelijk over op een banner van chatcity of zoiets. Ik hoop dat iemand mij kan helpen van dit probleem af te komen want het is enorm kl*te dat die banner er steeds voor komt.

Alvast bedankt markmt5
markmt5 is offline   Reply With Quote
Old 27 september 2006, 00:34   #55
Bert
Registered User