Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
36 shots cake met silver tail to crackling, red/purple/yellow tail, to red/purple/yellow pearl with silver/green/yellow glitter.
Laatste wijziging: 31/08/2008
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Movie(s) [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] om naar de database te gaan.
deze is vet mooi man heb er al wat thuis liggen
laats nog gekeken is je geld echt waard
Nou dat heb je dan mooi voor elkaar. Ze zijn nieuw dit jaar. Dus nog niemand heeft deze blokken. Maak er eens een foto van, dan kunnen wij ook meegenieten.
ik heb deze op een site er een filmpje van gezien, ik kan me alleen niet meer herinneren welke site, deze pot is nieuw en mijn dealer verkoopt m voor 46.50 euro. zeer mooie pot alleen hij duurt wat kort. hij begint met een paar schoten, dat worden er steeds meer en ik geloof dat 't meeste 8 of 10 was. mooie effecten op een hoogte van 35 meter.
Leuke cake met goede glittering effecten, tenslotte een mooie finale vol crackling!
Was er erg van onder de indruk toen ik hem voor het eerst zag, het gaat de goede kant op met Nederland.
Ik vind vooral de uitwerking goed en de kracht van de boeketten.
maar 51.75 vind ik de moeite waard voor zo knaller!
51,75 voor deze cake? Bij Harry zelf in kampen kost deze cake 37,50. [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Heeft iemand een filmpje van deze cake? Kon hem zelf namelijk niet vinden en de link van CrownCollection doet het niet.
51,75 voor deze cake? Bij Harry zelf in kampen kost deze cake 37,50. [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Heeft iemand een filmpje van deze cake? Kon hem zelf namelijk niet vinden en de link van CrownCollection doet het niet.
Crown collection? deze pot heeft niets met Crown te maken.
kom kom ......... beetje moeite doen op het net en je komt al een heel end.
ga naar [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
hardix -----> first class ............ et voila filmpje
staat er daar ergens geen filmpje van een produkt wat je zoekt, dan ga je naar de homepage van de fabrikant en kom je er vanzelf