Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Tijdens het Fallas feest op 14 maart 2007 was het in Castellon de: Nit de foc Van hun Magdalena feest.(bedevaart)
Deze Nit de Foc bestaat uit 4 vuurwerken die door verschillende bedrijven op verschillende plekken worden ontstoken. De vuurwerken worden na elkaar geschoten. De plaatselijke bevolking volgt deze vuurwerken op de voet . Deze show werd als derde geschoten door Pirotecnia Arco iris
Veel kijk plezier.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: Wmv
Size :89 Mb
Duration:10 Min 35 Seconds
/ ////_______I
) /(_)
/__/
Persoonlijk de beste show die ik deze avond in Castellon heb mogen zien. Met name de goede goreografie van het lage en hoge vuurwerkbeeld.
Helaas is dit niet goed te zien en tevens wederom duidelijk de beperking van het kijken naar vuurwerk door een camera.
de bommen die vanaf 6 minut 45 worden geschoten.
die meerslag colour saluts wat het zijn volgens mij.
alleen de bommen komen heel raar op mij over. zijn het gewoon slechte kwaliteit bommen? of licht het aan camera (geluid) want ik hoor paar pofjes. kan me niet voor stellen dat dat de bedoeling is.
de bommen die vanaf 6 minut 45 worden geschoten.
die meerslag colour saluts wat het zijn volgens mij.
alleen de bommen komen heel raar op mij over. zijn het gewoon slechte kwaliteit bommen? of licht het aan camera (geluid) want ik hoor paar pofjes. kan me niet voor stellen dat dat de bedoeling is.
Ik denk dat je de red-flash en green-flash salutes bedoeld. Klinkt als een laken wat wordt uitgeslagen, hoort toch echt zo. Gaat meer om het effect van de rode en groene flits-knalletjes dan geluidsdruk zoals een salute.
Ik denk dat je de red-flash en green-flash salutes bedoeld. Klinkt als een laken wat wordt uitgeslagen, hoort toch echt zo. Gaat meer om het effect van de rode en groene flits-knalletjes dan geluidsdruk zoals een salute.
Inderdaad, Vicente gebruikt ze ook in zijn show. In 2005 dacht ik zelfs heel erg veel. Het is een leuk effect om erbij te hebben.