Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Ook is er dan ons zelf en vele andere freaks vuurwerk afgestoken in Valencia. Uiteraard hebben wij daar opnamens van gemaakt en de leukste stukjes in een aantal filmpjes gestopt. Hier zien jullie het eerste Freaken filmpje wat gemaakt is. Jullie zien diverse vuurwerk liefhebbers genieten in Valencia.
Meerdere Freaken by Freaks filmpjes zullen volgen.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 50Mb
Duration: 4 Minutes and 54 seconds
heb weer zitten genieten hier:-P ...zeer zuiver beeld, en geluid..Wat zijn dat toch voor dingen, die supersnel opstijgen, met een fluit, die sprekend lijkt op onze Yellow Cabs? Ze komen overal bovenuit, echt vet:p
Schitterend om jullie te zien stoken daar,
lekker filmpje weer..
dat er in de bedding door VWP en vele andere freaks veel werd gestookt zie je ook in het filmpje;)
maar die eerste traca..wat is dat dan voor een traca? want die eindknal lijkt wel met rode en groene sterren van af te komen...en daarna ook nog een paar goede knallen.
heb weer zitten genieten hier:-P ...zeer zuiver beeld, en geluid..Wat zijn dat toch voor dingen, die supersnel opstijgen, met een fluit, die sprekend lijkt op onze Yellow Cabs? Ze komen overal bovenuit, echt vet:p
Schitterend om jullie te zien stoken daar,
Grtz Thunder
Hm m ik had eerst gezegd dat het een blokje was maar het kan net zo goed een rij met raketjes zijn geweest of moonlanders...
Het waren inderdaad de raketten van Brother Fireworks.
Ze zijn inderdaad erg goed. Je krijgt eerst een fonteintje waarna ze gillende de lucht in schieten.
Hey Tony, bedankt voor de info. Het waren dus die raketjes:-P . Ik heb net de andere delen van Freaken ook bekeken, helemaal te gek. Ik vind heel dat Fallas gebeuren machtig mooi om te zien, harstikke vet, bedankt voor het delen,
klopt helemaal dat het die raketjes het waren.
deze lanceer basis was 7 euro, deze begon met een fontein boven de eerste raket.
als deze fontein klaar was , werd er een raket gelanceerd met een zeer indrukwekkende fluit die zo'n 30 meter omhoog vloog. het raketje eindigde met een klein boeketje en dit dit dus x 4
dit stuk vuurwerk kwam bij pyroshopping vandaan.
lekker filmpje weer..
dat er in de bedding door VWP en vele andere freaks veel werd gestookt zie je ook in het filmpje;)
maar die eerste traca..wat is dat dan voor een traca? want die eindknal lijkt wel met rode en groene sterren van af te komen...en daarna ook nog een paar goede knallen.
Kruitsnuiver...
Hey die trace was van mij, ik had er eerst 50 trueno nr. 3's aangeplakt met schilderstape en op het einde 10 nr.5's (de zwaarste) aangezien daar een hele dikke langzame lont aan zit knalde ze iets later, onverwacht maar wel leuk effect.
Ik had nog 2 stukjes over op de traca waar niks op zat dus daar heb ik 2 mortierballetjes van 2 inch op geplakt dat zijn dus die balletjes die je ziet.
Hey die trace was van mij, ik had er eerst 50 trueno nr. 3's aangeplakt met schilderstape en op het einde 10 nr.5's (de zwaarste) aangezien daar een hele dikke langzame lont aan zit knalde ze iets later, onverwacht maar wel leuk effect.
Ik had nog 2 stukjes over op de traca waar niks op zat dus daar heb ik 2 mortierballetjes van 2 inch op geplakt dat zijn dus die balletjes die je ziet.
Groetjes Martin
We hebben jullie toen uiteraard gezien onder de brug. Maar we wisten niet wie jullie waren. Leuk dat je reageert..:w
De Cake DIe op 4:15 ong.. Begint te schieten..
Is daar een vergelijkbare cake van bij alpeco ? en hoeveel kost deze ?
Vindt dit namelijk een zeer mooie Cake..
Bij voorbaad Dank :*
Vraagje..
De Cake DIe op 4:15 ong.. Begint te schieten..
Is daar een vergelijkbare cake van bij alpeco ? en hoeveel kost deze ?
Vindt dit namelijk een zeer mooie Cake..
Bij voorbaad Dank :*
Biff:7
Dat is zeker een goed blokkie deze kochten we bij pyroshopping de naam van het blok is,Pirofantasia trueno. oja hij koste 50,-euro
Ik denk niet dat hij de cake bedoelt die om 4,15 klaar is. Tenminste dat lijkt me de Pirofantasia trueno. Hij bedoelt waarschijnlijk de cake erna met de mines en boeketten..... maar ook fijn om te weten hoe dat blokje op 4,15 heet :D :P
Dat is zeker een goed blokkie deze kochten we bij pyroshopping de naam van het blok is,Pirofantasia trueno. oja hij koste 50,-euro
Ja die op 4:15 begint.. Maar is daar een vergelijkbaar blokje van bij Alpeco ?:)
Want ik wil aankomend jaar naar Alpeco en ik zou zon blokje ook wel leuk vinden naast mijn nr 1: Wengen :7 :+
I Love Wengen ]:)
Ja die op 4:15 begint.. Maar is daar een vergelijkbaar blokje van bij Alpeco ?:)
Want ik wil aankomend jaar naar Alpeco en ik zou zon blokje ook wel leuk vinden naast mijn nr 1: Wengen :7 :+
I Love Wengen ]:)
Ty
Biff:*
nee daar is bij alpeco geen vergelijkbaar blokje van.