Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Old Wed 23-03-2005, 15:13   #1
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Mascleta Turis 2005

De mascleta van Turis is elk jaar weer 1 om naar uit te kijken, want werden we vorig jaar nog verast met die gouden vuurzee van mines dit jaar hadden ze weer wat leuks in petto.

Ze begonnen de mascleta met op ritme schieten van de knaller waarbij tergelijkertijd 1 schots candles werden gebruikt zodat je goed in de lucht kon volgens waar de trein gebleven was. Daarna gebruikten ze zeer veel mini salutes om over te gaan op de 75mm salutes die steeds sneller werden afgeschoten. Deze mascleta werd zeer goed opgebouw van langzaam beginnen tot een iets sneller middenstuk waarbij gekleurde corsette bommetjes werden gebruikt. Na het middenstuk komt natuurlijk de finale die goed doorliep om precies op tijd te beginnen met de salute finale.

Voor mijn was dit een goede mascleta.
Ik ben benieuwd wat Turis in 2006 gaat neerzetten.

[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File : Mpeg
Groot : 75.5Mb
Duur : 7 minuten en 30 seconde

Voor meer foto's kijk je in onze [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Last edited by Titan; Tue 29-03-2005 at 00:06.
Tony is online now   Reply With Quote
Old Wed 30-11-2005, 18:10   #2
leroymast
Registered User

leroymast's Avatar

Talking Re: Mascleta Turis 2005

ik vond deze show niet zo mooi als de andere van vorige jaar ik weet niet waar het aan ligt maar overgens heeft deze show wel een big knal einde waar je wel van kan genieten ;)
leroymast is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules