Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
This 36schots cake is filled with mixed effects. This one you should buy in Valencia.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File : Mpeg (VCD)
Size : 12Mb
Duration : 1minute and 8 seconds
€30 vind ik zelf niet te duur. Betaal het liever voor zo een pot dan €25 voor een pot van crown. Ik weet niet hoeveel de kruitinhoud precies is maar we hebben er ergens fotos van. Zal het eens opzoeken.
*offtopic* Je bent 11 jaar, je begrijpt blijkbaar (nog) geen engels, maar je weet wel Alpeco te vinden. Triest voorbeeld van het feit dat (bepaald) vuurwerk in handen komt (kan komen) van mensen waar het niet thuishoort....;(
*ONTOPIC*
Last edited by GiveMePow(d)er; Tue 14-03-2006 at 19:07.
hahahahahahaha fantastisch dit mooie cake en zeker voor dat geldt dat maakt weer duidelijk dat spanje top vuurwerk heeft maar bij welk winkeltje in valencia kan je dit kopen en is het daar heel het jaar te koop en heb je mischien een site
*offtopic* Je bent 11 jaar, je begrijpt blijkbaar (nog) geen engels, maar je weet wel Alpeco te vinden. Triest voorbeeld van het feit dat (bepaald) vuurwerk in handen komt (kan komen) van mensen waar het niet thuishoort....;(
*ONTOPIC*
bij jou dus ook ......
hij is 11! hij kan niets kopen bij alpeco...