Wed 08-08-2007, 22:41
|
|
|
|
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.
Last edited by poziloc; Tue 09-10-2007 at 23:14.
|
|
|
|
Tue 14-08-2007, 12:56
|
|
|
Registered User
|
De Lily Magnolia maakt al een aantal jaren deel uit van het assortiment, ik meen dat de eerste versies niet door Evuco maar door een andere importeur op de markt gebracht werden - welke dat was, ben ik even kwijt.
Voor het geld, €7,50 (de eerste versies rond de Fl 10,-) hoef je hem zeker niet te laten liggen.
Harde aanvuurknallen en mooie, knetterende boeketten in de lucht op ± 10 meter hoogte. De eerste versie die ik een aantal jaren geleden had was wat ondeugdelijk: beide potten kregen te maken met een mortarburst waardoor de structuur van de pot gedeeltelijk onklaar raakte en meerdere schoten over de straat vlogen.
Ook waren ze niet zo gekleurd als deze versie, alleen wat bloemen op een zwarte achtergrond en "Lily Magnolia" als tekst.
De kleine mortierpotten geven vaak het meeste plezier aangezien ze méér knal te voorschijn toveren dan dat het formaat doet vermoeden!
Goede aanwinst voor 10 uur 's avonds, maar rond middernacht sla je ook zeker geen gek figuur...
|
Tue 14-08-2007, 17:13
|
|
|
|
Ik weet dat deze vroeger onder het label Red Lantern zaten.
Afgelopen jaar was dit een aanbieding bij de B&W dealers die o.a. Lidu en de Star collection verkopen
Zo heeft ook GBV deze in de collectie met een ander label, het zogenaamde Pro Line label
|
|
|
|
Tue 14-08-2007, 17:23
|
|
|
Registered User
|
Quote:
Originally Posted by appiehappie
De Lily Magnolia maakt al een aantal jaren deel uit van het assortiment, ik meen dat de eerste versies niet door Evuco maar door een andere importeur op de markt gebracht werden - welke dat was, ben ik even kwijt.
Voor het geld, €7,50 (de eerste versies rond de Fl 10,-) hoef je hem zeker niet te laten liggen.
Harde aanvuurknallen en mooie, knetterende boeketten in de lucht op ± 10 meter hoogte. De eerste versie die ik een aantal jaren geleden had was wat ondeugdelijk: beide potten kregen te maken met een mortarburst waardoor de structuur van de pot gedeeltelijk onklaar raakte en meerdere schoten over de straat vlogen.
Ook waren ze niet zo gekleurd als deze versie, alleen wat bloemen op een zwarte achtergrond en "Lily Magnolia" als tekst.
De kleine mortierpotten geven vaak het meeste plezier aangezien ze méér knal te voorschijn toveren dan dat het formaat doet vermoeden!
Goede aanwinst voor 10 uur 's avonds, maar rond middernacht sla je ook zeker geen gek figuur...
|
bedoel jij soms deze hier op de foto:
deze is trouwens die van GBV
|
Tue 14-08-2007, 20:45
|
|
|
Registered User
|
Quote:
Originally Posted by fexZy
bedoel jij soms deze hier op de foto:
deze is trouwens die van GBV
|
Yep, dat is één van de eerste versies...
Deze is van Flower Basket, leuke dingen voor weinig geld.
Dank voor de foto.
|
Tue 14-08-2007, 22:06
|
|
|
Registered User
|
Ik heb dit potje een aantal jaren geleden voor het eerst gehad. Afgelopen jaar was dit inderdaad een aanbieding bij B&W zoals Poziloc al zei. Ik heb er daarom gelijk een aantal van ingeslagen afgelopen O&N.
Een zeer aangenaam cake'je voor weinig geld!
|
|
|
Wed 15-08-2007, 11:25
|
|
|
Registered User
|
ik heb even een vraag in het algemeen over evuco:
zijn er ergens filmpjes van te zien? ik weet dat dit een veelgestelde (soms domme) vraag is maar ik heb hier de search gebruikt en ook op andere forums gekeken en ik kon nergens filmpjes van de producten van evuco vinden.
ik hoorde dat mijn vaste vuurwerkdealer dit jaar evuco gaat verkopen en vandaar dat ik graag wat filmpjes zou willen zien.
ik hoop dat iemand kan helpen en dat deze post hier goed staat.
alvast bedankt
niels
|
|
|
Wed 15-08-2007, 13:24
|
|
|
Registered User
|
Nu we het toch over omlabelen hebben. Er zijn ook potten genaamd 'crazy magnolia' en 'coco magnolia', waarvan er minstens 1 door Lesli wordt geimporteerd. Het effect betreft eenzelfde (al is die door de jaren enigszins gewijzigd, echter altijd een combinatie van multicolour peony met of zonder crackling). Betreft dit afzonderlijke producten, of weet iemand toevallig dat dit ook niks meer en niks minder is dan een omgelabelde versie?
|
|
|
|
Thu 16-08-2007, 01:34
|
|
|
Registered User
|
Hier nog een afbeelding:
Deze is dan niet van Evuco, maar vond 'm wel het posten waard.
Last edited by Delicious; Thu 16-08-2007 at 01:36.
|
|
|
Thu 16-08-2007, 04:30
|
|
|
Registered User
|
hier nog een filmpje ervan
http://www.vuurwerkfan.nl/frset_vide..._wmv_orig.html
Film is van vuurwerkfan
ik was deze ook tegen gekomen ben ff de naam kwijt van de winkel zit in Den haag en koste 12 euro en kreeg je er nog 1 tje gratis bij

|
|
|
Sat 18-08-2007, 22:37
|
|
|
Registered User
|
gewoon een heel goede pot! zeker voor het geld kan je geen miskoop doen. heb er zelf afgelopen jaar 6 doorgelont en ik kan je vertellen dat is gewoon veel meer spectakel dan sommige 500 grams cakes! elke importeur heeft wel een versie van de lily magnolia, de effecten zijn alleen net iets anders maar komen ongeveer op hetzelfde neer.
|
|
|
Tue 09-10-2007, 23:15
|
|
|
|
Filmpje is toegevoegd
|
|
|
|
Mon 17-12-2007, 01:46
|
|
|
Registered User
|
Last edited by Afcajax; Wed 08-10-2008 at 19:26.
|
|
|
Sun 23-12-2007, 19:32
|
|
|
Registered User
|
Hier nog een filmpje van mijn kant.
Hij wordt afgestoken naast een Z05 red palmtree en doet er helemaal niet zo gek veel voor onder! Toppertje dus!
Filmpje:
http://blip.tv/file/get/Kruit_Freak-...oFirewo482.wmv
|
|
Sponsored Links
|
|
| Thread Tools |
|
|
| Display Modes |
Linear Mode