Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] om naar de database te gaan.
Dit zijn idd zeer leuke potjes, je staat echt versteld van wat er uit zulke kleine potjes nog voor moois komt. Boeketten knallen niet echt hoog daarom lijkt het effect ook wat groter.
Afgelopen jaarwisseling ook deze potjes gehad. Klein van formaat maar groots van prestatie. Lage burst, redelijke knal, en glittering peony en crackling effecten in een supertempo.
Kleuren zijn zeer goed te noemen en erg helder. Ik betaalde voor de set van 3 een bedrag van € 9,95 bij Kuiper in Koekange.
Ik vond dat de schoten nogal snel na elkaar afgingen, maar daardoor wel schitterende effecten achterlieten in de lucht. Voor de prijs kan je ze echt niet laten liggen.
Ik vond dat de schoten nogal snel na elkaar afgingen, maar daardoor wel schitterende effecten achterlieten in de lucht. Voor de prijs kan je ze echt niet laten liggen.
Dat maakt die potjes ook zo geweldig.
En voor de prijs hoef je ze zeker niet te laten liggen.
Ze deden niet echt onder voor 200 grams potten
Bleef me echt verbazen dat er toch redelijk grote boeketten uitkwamen.
TOPPER!
Ik beschouw de heavy3 als het kleine broertje van de Pyro Trio, en in vergelijking daarmee zijn ze zeer goed te noemen. De effecten zijn wel wat kleiner (minder pts/shot), maar prijstechnische gezien toch erg gunstige cakes. Dit was het 2de jaar voor de heavy3 dus ik denk dat ze nog wel wat jaartjes in het assortiment blijven zitten (gevoelsmatig blijven producten bij Wolff iets van 5 jaar in het assortiment zitten, maar dit kan ik niet ondersteunen met bewijs).
super potjes die heavy3!
alleen let erop dat je deze echt goed vast zet.
hier een movie van mij: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
hier heb ik hem tussen 2 muurtjes gezet, maar valt alsnog om in het water..
onderwater stond hij gelukkig nog rechtop waardoor de boeketten toch nog boven water ontplofde.