Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Deze was afgelopen jaar ook al te krijgen (heb het alleen over dit plaatje) alleen stonden er op het vuurwerkkrantje wat ik hier heb liggen ook een adres en prijzen bij.
Wat mij opvalt is dat de hele Crowncollection bijna is veranderd. En dat alle collecties nu veelsteveel op elkaar beginnen te lijken, kwa vorm van de potten dan. Ben trouwens wel benieuwd naar wat de prijzen gaan doen. Deze verpakking met allemaal gekleurde losse buisjes lijken mij duurder, dan de verpakkingen van vorige jaren met gewoon een sierwikkelje om de pot heen.
Bijna geen prijsveranderingen, blijven allemaal hetzelfde en de nieuwe artikelen zullen hetzelfde gaan kosten als dat ze normaal kosten voor nieuwe produkten.
De prijzen van de Phoenix collectie waar ik het eerder over had, vond een aantal producten behoorlijk geprijst, een voorbeeld:
De Massive: 27,50 Effect: 19 Donderende schoten tot 26 meter hoogte, 200 gram.
De Twilight: 20,95 Effect: Schitterende lichteffecten op 25 meter, 200 gram.
De Invincible: 11,50 Effect: 19 schots multi kleuren op 10 meter hoogte, 120 gram.
De Compact: 24,95 Effect: Een volle hemel, 19 schots, 200 gram.
Pijlenpakket Sky Team: 17,50 Effect: 6 'kwaliteitspijlen van niveau' 40 grams
Tot nu toe vind ik alleen de pijlen een leuke verhouding qua prijs/hoeveelheid en waarschijnlijk uitwerking.
Dan de pakketten:
Pyrovision II: 34,95. Op het plaatje zijn 6 producten zichtbaar.
Pyrovision IV: 64,95. Op het plaatje zijn 11 producten zichtbaar.
Pyrovision VI: 94,95. Op het plaatje zijn 18 producten zichtbaar.
Op zich ziet het er leuk uit, maar ik vind het veels te veel op het uiterlijke vertoon.
Maar wellicht dat ik wat producten ga uitproberen als het weer verkrijgbaar is. Wie weet hoe mooi het is :)
Eerst was de verkoop truc hoe groter hoe beter. (afmeting)
Nu gaan ze geloof ik proberen of het ook werkt als mensen de buizen zien|:( en inderdaad bijna alle merken gaan op elkaar lijken. maarjah ben opzicht wel benieuwd naar de uitwerking.;-)
er is een produktpresentatie geweest in Leusden en daar zijn alle nieuwe produkten geschoten. Dus er zijn al mensen die al dan niet kunnen zeggen of het wat is.
Maar vergeet niet dat de vorm en de wikkel die er omheen zit het beste verkoopt bij vooral beginnende vuurwerkliefhebbers die zich nog gek laten maken door de grote en de wikkel van een product..
Maar als de prijzen er niet duurder door worden vind ik het ook prima
Bijna alle produkten van Broekhoff die op 29, 30 en 31 december te koop zijn bij diversen verkooppunten.
LET OP: DIT ZIJN NIET ALLE PRODUKTEN MAAR EEN BLIK OP WAT ER TE VERKIJGEN IS BIJ HET DESBETREFFENDE VERKOOPPUNT. VERDERS IS HET GEWOON WACHTEN OP DE FOLDERS EN ZOALS GEWOONLIJK WORDT DAT ROND SINTJE KLAAS, +/- WK 48.
Die was al eerder op de markt, maar heel hoop bedrijven verkopen geen Phoenix maar alleen Crown, ik durf je ook geen dealer te melden die ze dit jaar wel verkoopt maar ze zijn er wel.