Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Het kan wel dat de mensen dit vinden maar ik vind hem helemaal geweldig. Je moet ook niet vergeten dat je diversiteit in je collectie moet hebben. Alles 45 seconden en 25 meter hoog laten gaan schiet ook niet op.
inderdaads tony daar heb je gelijk in, maar de mensen verwachten voor 55 euro wel een iets langer durend potje denk ik zo. Waarom wordt er gewoon niet overal duidelijk bijvermeld hoelang iets duurt? Ik meen dit wel al bij lesli gezien te hebben in de folders van vorig jaar.
Er zijn er inderdaad 3 geschoten met geneog afstand ertussen om ze per stuk te kunnen beoordelen.
Dat hij snel gaat is waar, maar vindt hem voor het effect en diversiteit wat Toon al zegt kwa prijs wel meevallen. Je moet het gewoon zien als finale blokje en zo zal ik hem ook adviseren.
Broekhoff heeft jaren op de producten de tijdsaanduiding aangegeven. We hebben hier ook vaak geneog over gediscusieerd (Chinese minuten etc.) en wat je dan kreeg is als de cake bijv. 1 minuut aangaf, dat hij dan korter was of zelfs langer. Maar ook dat men denkt "1 minuut voor zoveel schoten, dat duurt me te lang"
Ik vindt de tijdsaanduiding tegenwoordig totaal verwaarloosbaar, zeker met de media van nu maar ook omdat de product effecten veel belangrijker zijn en men een cake aanschaft omdat hij denkt dat ie mooi is.
Ik vind dit echt een mooi ding maar hij is inderdaad wel erg kort...
je moet er haast wel 2 aanschaffen en ze met een beetje vertraging aansteken om wat langer van de effecten te genieten.
Ik heb hem vandaag in het echt gezien en hij viel hier erg in de smaak. Op het filmpje lijkt hij rapper te gaan dan in het echt. Juist door het lekkere tempo kan je deze prima solo schieten.
Je hoort het ook op het einde van het filmpje uit het publiek.
"Die is gauw weg", gewoon te snel vind ik.
Al moet ik zeker zeggen dat de effecten zeker niet verkeerd zijn.
Vind vooral het laatste effect zeer mooi.
Zoals Tony al zegt je moet wat diversiteit in je collectie hebben. Als je lang van een bak wilt genieten moet je deze nemen [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]