Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Heb vandaag deze pijlen kunnen bewonderen bij een vriend. Ze zaten met 8 stuks in een doos van zeg maar zo'n 1.20 m lang. Bestaat uit 4 pijlen van het type 'Tivoli' en 4 pijlen van het type 'Hammargrens 179:an'. Ze hebben echter wel allemaal een ander effect als ik de tekst op de pijl mag geloven. Iemand die ze kent?
Ja, Deens. Althans de 4rechtse pijlen van Danmarks Perler sowieso.
Dit pakketje van 8 pijlen a 75grams elk, is te koop bij SalonRoger voor een leuk bedragje van 49,- euro.
Elk pijl heeft inderdaad een ander effect en het zijn naar mijn mening wel aanraders als het gaat om feestvuurwerk en voor dat geld.
Ja, Deens. Althans de 4rechtse pijlen van Danmarks Perler sowieso.
Dit pakketje van 8 pijlen a 75grams elk, is te koop bij SalonRoger voor een leuk bedragje van 49,- euro.
Elk pijl heeft inderdaad een ander effect en het zijn naar mijn mening wel aanraders als het gaat om feestvuurwerk en voor dat geld.
Op [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] hebben ze een aantal preview filmpjes van soortgelijke pijlen.