Quote:
Originally Posted by Mar3sjak
O.. en Broekhoff en de 1,3g kartonnen naar winkeliers brengen is ook niet jofel.
|
volgens mij jofeler dan jij bent....
de kartons waar jij op doelt waren van de thunderking, rave en een pijlen pakket, waarbij de transport verpakking volgens de nieuwe regels niet meer voldoet.
omdat broekhoff het toch belangrijk vind om een complete collectie te kunnen leveren is hierop besloten (na overleg met de betrokken instanties, onder andere vrom) deze artikelen onder 1.3 clasificatie te vervoeren met de bijbehorende meldingen met betrekking tot het ADR.
na ontvangst van deze artikelen moesten deze artikelen in de BUFFERbewaarplaats opgeslagen te worden, aangezien ze dan ongeclasifiseerd zijn, en dus hier opgeslagen mogen worden (onverpakte artikelen hebben geen clasificatie meer zoals je wel zal weten).
mocht er in wat dan voor geval het gecombineerd vervoeren van 1.4 en 1.3 artikelen in dit geval de regels overtreden, dan werd bij die gevallen deze artikelen het vuurwerk apart aangeleverd in pyropacks, zodat ook deze kartons als 1.4 werden aangemerkt.
totzover mijn uitleg aan jou, hoewel beekje hier niets aan heeft, aangezien dit uitgebreid via broekhoff is uitgelegd (ja, ik heb ook een broekhoff verkooppunt) en dit dus eigenlijk totaal offtopic is......
---------------------------------------------------------------------------------------
nu mijn antwoord aan beekje:
ook bij hebben broekhoff op dit moment, en zijn eigenlijk zeer tevreden. we zijn een aantal jaren geleden overgestapt naar broekhoff van breeschoten (senior oftewel de kruiterij) vandaan, aangezien wij in onze vestigingsplaats met z'n 2en in het zelfde potje liepen te piesen, oftewel 1 plaats, 2 winkels met de zelfde collectie.
na de overstap 1 contactpersoon gerkegen, waarmee we tot nu toe erg goed door de deur kunnen, meedenken en opbouwende kritiek worden goed meegenomen, en zie ik tot nu toe terug komen in de collectie van het jaar wat erop volgt.
ik denk dat als je echt vooruit wilt qua collectie en kwaliteit, dat overstappen naar een andere importeur in dit geval niet de meest geweldige optie is, maar een afspraak maken om lekker te brainstormen een veel betere.(veel importeurs staan wel open voor feedback, maar krijgen deze totaal niet terug, aangezien de aandacht voor de gemiddelde consument voor vuurwerk na 1-1 op een totaal nulpunt ligt).
op het moment dat de verkooppunten hun positieve en negatieve feedback ook weer terug brengen aan de importeurs, zijn maar mijn mening zowel verkooppunt als liefhebber hier veel meer mee geholpen, aangezien meningen van de kopers voor de meeste importeurs toch erg belangrijk moet zijn.
op het moment dat je importeur dit totaal van de tafel veegt, en hier niets mee doet is de tijd gekomen om op te stappen en de markt verder te verkennen.....
om in de beroemde termen te blijven, just my 3 cents....