Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Classic show movies archiveIn deze categorie vindt je films van shows die jaren geleden in Nederland zijn geschoten. De shows zijn meer dan de moeite waard en dus wordt je aangeraden om ze allemaal eens te bekijken.
Dit maal de vierig van Den Haag 750 jaar.
Dit was in het jaartal 1998
Vuurwerk werd geschoten door de firma [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ] vanaf de pier in scheveningen en een deel vanaf het strand.
maximum kaliber is 12 inch , en daar van werden er heel wat van afgeschoten. ook zien we hier weer de nodige vuurpijlen en waterbommen voorbijkomen.
In deze film is ook te zien dat er enkele shells net boven de mortieren klappen.
En natuurlijk zat ik weer op de eerste rij, helemaal voor aan om voor jullie deze classic te maken.
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
file : wmv
Size: 113 Mb
Duration: 11 Minutes and 55 seconds
Heerlijk om naar te kijken, voor mij echt moeilijk voor te stellen dat dit soort spul in Nederland geschoten werd, en hoe dicht je er op kon staan ook, super!
Schitterende nostalgische beelden. Hier wordt ik echt melancholiek van.
12 inch en dan ook nog die vuurpijlen, de afstand etc.etc.
Wat een geweld. Bedankt voor het delen Vincent.
Kijk deze show nu net pas, alles wat je ziet is geweld, geweld en nog eens geweld.
Mooi om al die reactie te horen van de toeschouwers. Alleen al om de stijglading hoor je ze regelmatig joelen.
Qua show stelt het niet veel voor ook het aantal verschillende soorten shells valt een beetje tegen. Voornamelijk peony achtige effecten. Die gouden finale is natuurlijk wel helemaal super.
Dit is geen vuurwerkshow maar pure oorlog! 12" op 100 meter afstand. Creatief gezien stelt het niet zoveel voor maar dat is niet erg voor een keer. Gewoon rammen met die handel!
Gaaf man, wat een dreunen.....Ik weet zeker dat ik ook helemaal uit mijn plaat was gegaan als ik daar had gestaan. En dan die reacties......Jaaa.....BOEMMMMM, dat is toch schitterend om te horen
Lekker Old School filmpje hoor, zo zie ik ze graag FPM