Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Toen ik em afgelopen jaar kocht moest ik er €8,50 per stuk voor neerleggen... Weet niet of dit verandert is maar lijkt me sterk...
Over de pijl:
De knallen zijn goed hard tenminste op de grond want na 4 meter omhoog te zijn gegaan knalde die al uit elkaar met gevolg de knallen alle kanten op....
En ik heb dit bij meer mensen gehoord dus weet niet of ze echt betrouwbaar zijn...
Ook staat er trouwens op de pijl 7 knallen niet 6... firespree
Klopt Kees, 8.50 per stuk over de betrouwbaarheid kan ik dit zeggen ik had er 5 ,1 ervan ging verkeerd klapte na 1 seconden in de lucht al, zo goed als op de grond al. de rest ging goed de lucht in. Redelijke knallen naar mijn mening.
Weet iemand of de kwaliteit dit jaar beter is? Afgelopen jaar heb ik geen enkele pijl gezien die normaal af ging. Daarmee bedoel ik dat ze direct na het opstijgen al knalde op ongeveer 3m hoogte. Wel lekkere knallen maar levensgevaarlijk op 3m hoogte, die dingen vliegen echt letterlijk rond je oren.
Weet iemand of de kwaliteit dit jaar beter is? Afgelopen jaar heb ik geen enkele pijl gezien die normaal af ging. Daarmee bedoel ik dat ze direct na het opstijgen al knalde op ongeveer 3m hoogte. Wel lekkere knallen maar levensgevaarlijk op 3m hoogte, die dingen vliegen echt letterlijk rond je oren.
Als dat zo is, dan zal de tering wel te dun zijn... dan krijg je een vroegtijdige burst.
De treuno's van 2 jaar geleden hadden juist weer een te dikke tering, waardoor ze terugvielen en vlak daarna knalden.
Vandaag bij Alpeco geweest en als ik het goed heb gezien werden deze met een blauw prijskaartje verkocht, wat zou betekenen dat dit stukje vuurwerk onder de kvk-regeling valt en dus verkocht wordt als spectakel- ipv feestvuurwerk. Even de threatname aanpassen dus :)
ik deze dit jaar ook.
ik heb er 3 gehaald bij alpeco, ze zijn idd 8,50 per stuk.
best duur vind ik zelf. ik hoop idd dat de kwaliteit ervan goed is.(ik woon in een best smalle straat met veel huizen)
als mensen ervaringen hebben, ik hoor ze graag.
Bij mij ging deze pijl wel gewoon goed de lucht in. Hij had wel redelijke knallen, een harde burstknal en daarna 6 wat minder harde knallen met een flits. Voor een keer vind ik hem wel leuk, maar ik zou hem niet nog een keer kopen. Filmpje zal ik binnenkort hier wel posten.